Er moeten sowieso geen vrouwen het glazenhuis isquote:
Waarom nou weer mannen ??quote:Op woensdag 30 september 2009 17:07 schreef Vlindur het volgende:
Er moeten sowieso geen vrouwen het glazenhuis is![]()
Mannen zijn veel leuker![]()
marissa was ook programmapresenteerderquote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom nou weer mannen ??
Er is niks mis met een leuke dame in het huis. Het is ook jammer dat Marissa niet meer op 3FM zit . . .
Luister nou in radioland en sowieso bij 3fm zitten geen vrouwen die kunnen presenteren!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er is niks mis met een leuke dame in het huis. Het is ook jammer dat Marissa niet meer op 3FM zit . . .
Eens, maar niet als djquote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
Er is niks mis met een leuke dame in het huis.
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
marissa was ook programmapresenteerder![]()
Ilsequote:Op woensdag 30 september 2009 19:04 schreef Piles het volgende:
Eens, maar niet als dj![]()
Laat dan maar wat leuke gasten langskomen, zoals Ilse afgelopen keer![]()
ilse de vrouw van mijn dromenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Nachtmiss Marissa heette ze toen, tijd in het opleidingstraject gezeten voordat ze daar wegmoest en uiteindelijk bij Yorin FM terecht kwam . . .
[..]
Ilse![]()
Alleen aan Ilse kan geen enkele vrouw meer aan tippen![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:50 schreef Feivel1 het volgende:
Ooh kut. Er zijn nu 2 3FM topics? Grom! VERWARREND
Harmkequote:Op woensdag 30 september 2009 18:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Luister nou in radioland en sowieso bij 3fm zitten geen vrouwen die kunnen presenteren!
Enige die het een beetje kan is Harmke Pijpers bij BNR
Nou ik weet het niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
ooooooh, andere marissa die nu bij KX zit ook? *dacht marischa van michielquote:Op woensdag 30 september 2009 19:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Nachtmiss Marissa heette ze toen, tijd in het opleidingstraject gezeten voordat ze daar wegmoest en uiteindelijk bij Yorin FM terecht kwam . . .
[..]
Ilse![]()
Alleen aan Ilse kan geen enkele vrouw meer aan tippen![]()
Dat is Maricha, niet Marissaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ooooooh, andere marissa die nu bij KX zit ook? *dacht marischa van michiel*
Gabbering vind ik eigenlijk gewoon gebleven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef Qunix het volgende:
Veenstra Veenstra, Gerald Ekdom en Paul Gabbering!
Ik vind hem tof. Al is Stenders ook erg tof....!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gabbering vind ik eigenlijk gewoon gebleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |