Niet van de afslag naar de Aviko? Van slagerij Driever?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:09 schreef Erasmo het volgende:
Ik ken Baak eigenlijk alleen van de Baakse Beek
Ik mag dan wel in Varsseveld wonen, ik ben wel een echte ulftenaar.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:16 schreef sinbaddebanaan het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan,onze noorderburen zitten ook op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik mag dan wel in Varsseveld wonen, ik ben wel een echte ulftenaar.Daar kom ik altijd voorbij opweg naar de A18, kun je eindelijk een zucht slagen dat je voorbij die klote rotondes bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn ouders koken er nog dagelijks meequote:Op zondag 13 mei 2012 14:11 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een dru-pan, dat schijnt echt goed spul te zijn.
[..]
Daar kom ik altijd voorbij opweg naar de A18, kun je eindelijk een zucht slagen dat je voorbij die klote rotondes bent
Ah, niet nodig! Er staat nu een huurhuis vrij in het complex en binnenkort nog een want wij gaan verhuizen!quote:
Het is een beetje te duur voor mij. Vandaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:50 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ah, niet nodig! Er staat nu een huurhuis vrij in het complex en binnenkort nog een want wij gaan verhuizen!
Overigens blijf ik op het DRU terrein hoor, heerlijk wonen hier! Van alles te doen, dichtbij het centrum en fijn wandelen langs het water. Maar we hebben een nieuwbouwhuis gekocht, weer eens wat anders dan het monumentale pand waar we nu in wonen
Jammer! De huurprijzen zijn inderdaad heel erg hoog, gelukkig zijn wij de eerste die dit huis huurden, de prijzen zijn nu asociaal hoger geworden..quote:Op maandag 14 mei 2012 15:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het is een beetje te duur voor mij. Vandaar.
De Tricot. Jaren geleden hadden ze moeite het te verhuren/verkopen. Is dat nog een beetje goed gekomen voordat de recessie er aan kwam?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Erasmo het volgende:
Kost dat dan?
Vind het wel mooi, die oude fabrieken die tot appartementen worden verbouwd. De textielfabriek in Winterswijk is daar ook wel een mooi voorbeeld van:
[ afbeelding ]
Als je Grolsch bedoelt welquote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef Unmountable het volgende:
Is iedereen van de groene natuur aan't genietn?
Poeh dat is flink aan de prijs ja! Ik zit voor de heft in een 2-onder-1-kap aan de rand van het Centrum.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:27 schreef .Sparkling. het volgende:
Mooi is het wel ja!
Het huis dat hier nu leegstaat kost 839 per maand, ze begonnen met 900 euro maar daar kregen ze hem niet voor verhuurd. Nu nog steeds niet trouwens. Buiten dat het een flinke huurprijs is, is de energierekening ook niet mild. Monumentaal dus geen dubbele beglazing en geen isolatie.
Toen de woningen voor de eerste keer in de verhuur gingen waren ze allemaal (net) onder de huurtoeslaggrens zodat ze nog subsidie kregen om het pand te restaureren of iets dergelijks. Als de eerste bewoners weg zijn mogen ze de huurprijs verhogen.
Hoe dan ook, ons bevalt de woning niet zo goed en we missen het toch wel heel erg om een tuin te hebben. Maar het DRU terrein zijn ze wel ontzettend mooi aan het opknappen. Zijn jullie er wel eens geweest?
Valt mee, staan er nu nog 3 te koop. Je woont er trouwens al vanaf ¤174.500 zie ik net.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:00 schreef Individual het volgende:
[..]
De Tricot. Jaren geleden hadden ze moeite het te verhuren/verkopen. Is dat nog een beetje goed gekomen voordat de recessie er aan kwam?
Kan me nog herinneren dat we daarheen gingen in de schoolpauzes met wat LTS lui en goed uitkijken dat je niet door de vloer zakt.
Het zit in een groene fles en komt uit de natuurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |