graag gedaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik had geen zin om die op te zoeken, maar toch bedankt.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe een struisvogel looptquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Zo, je loopt dus als een struisvogel?
Had ik laatst met een zolderbalk. Post er nog raar van.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:57 schreef Trannellius het volgende:
Zo'n kopstoot aan de bovenkant van je schedel doet gewoon echt pijn
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:56 schreef H1F5 het volgende:
Een soort van Silly Walk dus.
Succes met je hoofdpijn.
Heb je nog meer positieve vooroordelen die ik onderuit kan halen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:58 schreef deepart het volgende:
Hoe ik jou altijd zag als user heb je binnen 2 topics helemaal onderuit gehaald
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had vroeger zo'n eendje met ongelijke wieltjes die je aan een touwtje voort kon trekken. Hij was gemaakt door mijn opa die best handig was met hout maar schilderen was niet zijn sterkste eigenschap. Het eendje had helaas dus nogal een zwakzinnig koppie wat versterkt werd door het debiele waggeltje van de ongelijke wieltjes.
Als ik mensen zo zie lopen als jij beschrijft moet ik altijd onwillekeurig weer aan mijn debiele trekeendje denken.
It's not particularly silly, is it ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:54 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb een vreemde manier van lopen. Ik geef het volmondig toe. Mijn tred houdt in dat je elke keer dat je met je standbeen afzet, je die beweging niet alleen in een voorwaarste beweging maar ook in een opwaartse verwerkt, waardoor ik dus met mijn voorhoofd bij elke pas 15 cm op en neer ga. Geen idee meer waarom ik er ooit mee ben begonnen, maar het is moeilijk om eraf te komen.
Och, dan had je mij op m'n 13e moeten zien. 3e groeisprint in anderhalf jaar, en groeipijnen in mijn benen en rug. Op dat moment had ik dus echt geen enkele controle meer over mijn lichaam, ik wist simpelweg niet hoe ver ik met mijn hand zou komen als ik met mijn arm zwaaidequote:Op dinsdag 8 september 2009 11:02 schreef Hetiszover het volgende:
TS heeft een spastische stoornis en kan zijn lichaam niet onder controle houden
Volgens mij ben je leuk met kinderen en heb je groene vingers.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Heb je nog meer positieve vooroordelen die ik onderuit kan halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |