Nu ben ik in de war.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
ALLEMAAL MAUL HALTEN NU!
Behalve de lekkere wijven..
Kom maar op met die foto van die tieten!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:12 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.
Is J. een lekker wijf?
Dat weet je toch , je hebt me laatst 3 dagen mogen betasten !quote:Op donderdag 10 september 2009 11:12 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.
Is J. een lekker wijf?
Nou, ik vind J. een beste kerel, maar een lekker wijf is 't niet nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:12 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.
Is J. een lekker wijf?
Mijn tieten, is maar een A-Cupje J.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ik vind J. een beste kerel, maar een lekker wijf is 't niet nee.. En als -ie foto's van ZIJN tieten gaat posten ben ik weg!
Vrij das een goeie!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:13 schreef Joene het volgende:
Und Arbeit Macht Frei !
Alleen daar merk ik dus niks fon !
Ja dat is waar, maar ik dacht daarbij nou niet direct aan een lekker wijfquote:Op donderdag 10 september 2009 11:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat weet je toch , je hebt me laatst 3 dagen mogen betasten !
knufkroelslijmlikzoen!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:38 schreef Aneurism het volgende:
@ Talls:
InuitInuitkreunkreunspuitspuitpassedoutgaan
Opgelost A.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:38 schreef Aneurism het volgende:
ps @ Joene : je pm inbox = full
@ Talls:
InuitInuitkreunkreunspuitspuitpassedoutgaan
Roze Koeken is okay !quote:Op donderdag 10 september 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
Ik ben dus vrij vanmiddag.
Eerst roze koeken kopen, ik moet en zal een pizzabol halen bij Lucia en daarna thuis opeten en mezelf op bed werpen en slapen!!!!
geen ! dus ! Heb net mn collegae ook uitgedeeldquote:Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef mijsje het volgende:
ben ik weer...Foxy
![]()
(dacht je te zien, maar had natuurlijk weer te snel gekeken...niet ieder plaatje van een hond is de avatar van Foxy...
)
hey J, neem je straks wat je over hebt van de roze koeken mee naar huis? ik wil er ook wel een...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |