Als die man bij bij op een feest kwam zingen dan werd ik in elkaar geslagen door de gastenquote:Op dinsdag 8 september 2009 03:06 schreef maickeltje het volgende:
2 jaar geleden kwam hij zingen bij ons op de bruiloft , nou ik kan je zeggen het was 1 groot feest!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 03:06 schreef maickeltje het volgende:
2 jaar geleden kwam hij zingen bij ons op de bruiloft , nou ik kan je zeggen het was 1 groot feest!
jij mag dat denken, jij hebt toch altijd vooroordelen ben ik wel achter gekomen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je usernaam en bovenstaand doen me vermoeden dat je van een bepaalde slag volk bent...
Neuh hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef maickeltje het volgende:
jij mag dat denken, jij hebt toch altijd vooroordelen ben ik wel achter gekomen.
Ik had Frans gekozen in mijn profiel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Frans Duijts.
Fransquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had Frans gekozen in mijn profiel.
Duits
Bourgondier, jeweetz.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
FransWat ben je? Een slaketende barbaar uit het zuiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |