Er gaat niets boven een heerlijke luisterbeurt, starend naar een plafond, alles goed op je in laten komen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ik ook
Donkere kamer en Sennheiser koptelefoon
![]()
I belong to you nu... nu al geweldig.. haha.
Matt z'n Frans is echt uh... apart.
En die klarinet.. of wat het ook is... wat een nummer
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het erge is nog dat je hier alleen maar hoort, ooooh, de symphony![]()
Niet in Muse-gedeeltesquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:42 schreef supkaa het volgende:
[..]
InderdaadZit ook op een muse forum en nu komen natuurlijk alle reviews en meningen.. Misschien moet ik niet op internet komen tot ik de cd heb, heb toch geen vrienden die muse zo leuk vinden dus dat scheelt
quote:
Geef eens wat tipsquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:43 schreef Sautor het volgende:
[..]
Niet in Muse-gedeeltes![]()
Of gewoon zoals ik gedaan heb een hele rits andere albums downloaden
Nee dat wil je niet!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:50 schreef Sprouts het volgende:
Ojee, kom er net achter dat een gedownloade .rar waarvan ik dacht dat 'ie fake was toch the real thing is. Gewetenswroeging! Ik kán nu de symphony luisteren..maar wil ik dat? Aaah!
Je wil het je wil het!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:50 schreef Sprouts het volgende:
Ojee, kom er net achter dat een gedownloade .rar waarvan ik dacht dat 'ie fake was toch the real thing is. Gewetenswroeging! Ik kán nu de symphony luisteren..maar wil ik dat? Aaah!
Loops een wat last.fm lijstjes langs, kijk eens hier hier voor de nieuwste albums, luister naar BBC1quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:47 schreef Gubbe85 het volgende:
wil iemand ALSJEBLIEEEEEFT een pm sturen met daarin een link naar t album
ik kan em niet vindenen ik wil em zo graag luisteren
iemand help mij!!
Dankquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Loops een wat last.fm lijstjes langs, kijk eens hier hier voor de nieuwste albums, luister naar BBC1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |