Precies, hoe ga je dat doen want dan neem ik er ook meteen 1..quote:Op maandag 7 september 2009 23:12 schreef Dennis101 het volgende:
En hoe wil jij bij vodafone een iPhone kopen?
quote:Op maandag 7 september 2009 23:12 schreef Dennis101 het volgende:
En hoe wil jij bij vodafone een iPhone kopen?
T-mobile is de enige die in Nederland de iPhone mag verkopen, onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op maandag 7 september 2009 23:16 schreef Randy_Orton1986 het volgende:
Sorry had ergens gezien dat Vodaphone ook een Iphone aanbiedt met een abbo weet ff niet waar.
Maar ik denk dat T-Mobile echt de enige is he die die abbo's samenstelt etc.
[..]
Een telecom website bied dat ding aan icm met een vodafone abbo, vodafone zelf niet, want de iPhone is in Nederland T-mobile only. En dat kan je al een redelijke indicatie geven van hoeveel gesodemieter je kan krijgen als apple een firmware versie uitbrengt die de jailbreak van iPhone ongedaan maakt, waardoor hij tijdelijk/helemaal niet meer werkt op het vodafone netwerk. Je moet dus dat ding hacken om hem werkend te krijgen op het vodafone netwerk, en zoveel risico met een telefoon die linksom of rechtsom (dus in 1x of via een duur 2 jarig abbo) rond de 700 euro kost zou ik niet nemen.quote:Op maandag 7 september 2009 23:16 schreef Randy_Orton1986 het volgende:
Sorry had ergens gezien dat Vodaphone ook een Iphone aanbiedt met een abbo weet ff niet waar.
Maar ik denk dat T-Mobile echt de enige is he die die abbo's samenstelt etc.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |