Voor thuisquote:Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef -skippybal- het volgende:
Die rat is echt tof!
http://newsvote.bbc.co.uk(...)_8210000/8210394.stm
Jah! En dan gewoon lekker laten rondlopen binnen en in de tuin en 'm schoot nemenquote:
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef EchoAlpha het volgende:
Tja....blijft de vraag...Hoe smaken ze?
Ik volg je niet. Het verschilquote:Op maandag 7 september 2009 23:04 schreef Banjerkanjer het volgende:
Je TT klopt niet. 40 Dieren op een eiland, is niet erg spectaculair.
40 Nieuwe diersoorten daarentegen!
Je kan ook een saaie miersoort ontdekken die nog nooit in die regio was aangetroffen hequote:Op maandag 7 september 2009 23:09 schreef devuser_250 het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Het verschil
40 nieuwe dieren ontdekt / 40 dieren ontdekt.
Als je iets ontdekt is het nieuw. Het bijvoeglijke naamwoord is hiermee overbodig.
Die rat is echt geweldig, normaal vind ik ze vies, maar dit lijkt wel een gezellig huisdierquote:Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef -skippybal- het volgende:
Die rat is echt tof!
http://newsvote.bbc.co.uk(...)_8210000/8210394.stm
Al die heisa boeit 'm allemaal niks
De één persoon zal het een saai mierensoort vinden, de andere juist ontzettend boeiend.quote:Op maandag 7 september 2009 23:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je kan ook een saaie miersoort ontdekken die nog nooit in die regio was aangetroffen he
Dan zou het allemaal niet zo boeiend zijn uiteraard.
Als je 40 dieren ontdekt op een eiland, kunnen dat gewoon dieren zijn die we allemaal al kennen: muizen, ratten, etc. 40 Nieuwe diersoorten ontdekken, is iets totaal anders. En vrij uniek.quote:Op maandag 7 september 2009 23:09 schreef devuser_250 het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Het verschil
40 nieuwe dieren ontdekt / 40 dieren ontdekt.
Als je iets ontdekt is het nieuw. Het bijvoeglijke naamwoord is hiermee overbodig.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 7 september 2009 23:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als je 40 dieren ontdekt op een eiland, kunnen dat gewoon dieren zijn die we allemaal al kennen: muizen, ratten, etc. 40 Nieuwe diersoorten ontdekken, is iets totaal anders. En vrij uniek.
Btw, je TT is niet dat er 40 nieuwe dieren zouden zijn ontdekt, maar dat er 40 dieren zijn ontdekt op een eilandquote:Op maandag 7 september 2009 23:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als je 40 dieren ontdekt op een eiland, kunnen dat gewoon dieren zijn die we allemaal al kennen: muizen, ratten, etc. 40 Nieuwe diersoorten ontdekken, is iets totaal anders. En vrij uniek.
En die rat dezelfde moeder als Bosquote:Op maandag 7 september 2009 23:20 schreef Joe-Momma het volgende:
Die rups heeft de zelfde kapper als wilders
quote:Op maandag 7 september 2009 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En die rat dezelfde moeder als Bos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |