Zo'n bijdehante bek gaat jou ook niet helpen.quote:Op maandag 7 september 2009 21:17 schreef Djahani het volgende:
Topic openen op FOK!, dat gaat echt helpen denk ik
Niet zo;n grote mond he, kleintje.quote:Op maandag 7 september 2009 21:18 schreef Djahani het volgende:
[..]
Je snapt toch wat ze/hij bedoelt ofniet?
Kneus.
Ik vraag toch ook niet om hulp ofwel?quote:Op maandag 7 september 2009 21:19 schreef PBear het volgende:
[..]
Zo'n bijdehante bek gaat jou ook niet helpen.
Vooral zo blijven denken ja. En dan mij voor kneus uitmaken.quote:Op maandag 7 september 2009 21:18 schreef Djahani het volgende:
Kneus.
galem de galem haramquote:Op maandag 7 september 2009 21:18 schreef Djahani het volgende:
[..]
Kneus.
Let jij nog op zulke fouten?quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 7 september 2009 21:20 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet om hulp ofwel?
quote:Op maandag 7 september 2009 21:19 schreef MoneyTalks het volgende:
Zelf naast iemand anders zitten, zodat hij niet naast jou kan zitten.
Dat zeg je ja.. Weetje zelf niet eens wat je zegt? En dan wil je achterhalen waarom iemand achter je aan loopt?quote:
Ja hoor, zeg maar Wij.quote:Op maandag 7 september 2009 21:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Bijdehandte? Hant? Gut gut.
En ik dacht dat ik niet kon spellen.
Donder nou maar op van dit forum knul wij nemen (mag ik wij zeggen?) het gehuil van 14 jarige niet zo heel serieus.
Ik ben 15quote:Op maandag 7 september 2009 21:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Donder nou maar op van dit forum knul wij nemen (mag ik wij zeggen?) het gehuil van 14 jarige niet zo heel serieus.
Dat dus.quote:Op maandag 7 september 2009 21:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
faal van het jaarquote:Op maandag 7 september 2009 21:23 schreef PBear het volgende:
[..]
Oh, en ik zocht op google, en daar stond bijdehante.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |