Jij mag er dan ook niet in, je voldoet helaas niet aan de minimale eisen.quote:Op maandag 7 september 2009 20:27 schreef smegmanus het volgende:
Klotebar heeft niet eens een tap.
En topless tapt beter.
Zolang er geen tap is heb ik er ook niets te zoeken.quote:Op maandag 7 september 2009 20:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij mag er dan ook niet in, je voldoet helaas niet aan de minimale eisen.
Hmmm ....quote:Op maandag 7 september 2009 20:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zolang er geen tap is heb ik er ook niets te zoeken.
Maar ik wil wel solliciteren voor de functie van kok.
Waarom je mij aan moet nemen? Omdat ik de beste zaadkok ben die er is.
Zweedse balletjes met een licht zure zaad-roomsaus is mijn specialiteit.
Ze kunnen alles wat de klanten willen.quote:Op maandag 7 september 2009 20:36 schreef laurensschu het volgende:
Kunnen die barvrouwen ook tepeltappen?![]()
7 jaar als chefkok bij de ikea.quote:Op maandag 7 september 2009 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hmmm ....
Heb je enige relevante werkervaring?
Wat een afzetterij, weet je hoeveel dat omgerekend isquote:Op maandag 7 september 2009 20:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
12 gulden vijftig, voor gewillige dames een kwartje.
Omrekenen is not donequote:Op maandag 7 september 2009 20:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een afzetterij, weet je hoeveel dat omgerekend is
In tijden van crisis moet je soms welquote:
De SC is voor de puisterige pubers. Die komen deze bar helemaal niet binnen. Hier wordt namelijk op hoog niveau gediscussieerd over grootse zaken.quote:Op maandag 7 september 2009 20:56 schreef LudoSanders het volgende:
Er is al een SC toch, of mis ik nu iets?
Kom van het damestoilet af, gek.quote:Op maandag 7 september 2009 20:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zit verdulleme al 20 minuten op een lapdance te wachten...
Wat een ballen tent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |