quote:AMSTERDAM (BNO NEWS) -- At least one Dutch soldier died in Afghanistan on Monday, the second fatality from the country in just two days, BNO News has learned.
The direct circumstances of the incident were not immediately known.
In a statement, the country's ministry of defense said it would be holding a news conference regarding "recent developments in Afghanistan" at 8.30 p.m. local time (2.30 p.m. EDT).
A spokesman for the NATO-led ISAF alliance was not immediately able to confirm the fatality, and advised to await the news conference from local authorities.
On Sunday, Cpl. Kevin van der Rijdt, a member of a special forces unit, died during a firefight with insurgents near Deh Rawood in southern Afghanistan.
Bron: geenstijl.nl enquote:Opnieuw militair omgekomen in Afghanistan
Wederom slecht nieuws uit Afghanistan. Opnieuw is er een Nederlandse soldaat gesneuveld in de strijd voor een leefbaar Afghanistan. Mogelijk zijn er meer slachtoffers of gewonden. Dat meldt BNONews.com, die spreekt van "at least one Dutch soldier died" MinDef geeft om 20:30 uur een persconferentie. Meer nieuws volgt.
yeah rightquote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Respect voor ook deze jongen, z'n leven gegeven voor Nederland.
Altijd leuk om te horen dat mensen meer medelijden hebben met Afghanen dan met onze eigen jongens, daar doen ze het voor. Namens hun bedankt voor je steun.quote:Op maandag 7 september 2009 20:28 schreef Klopkoek het volgende:
-weg-
Zoals alle voorgaande keren geen enkel medelijden. Het is alleen lullig voor de gezagsvoerders die nu iets moeten gaan verdedigen wat hun voorganger heeft besloten. Die wens ik veel sterkte toe.
=Is al wegquote:Op maandag 7 september 2009 20:28 schreef Klopkoek het volgende:
-weg-
Voor Nederland ja...quote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Respect voor ook deze jongen, z'n leven gegeven voor Nederland.
Ja, wij hebben hem daar heen gestuurd nietwaar?quote:
Wow. Jij bent nog radicaler dan ik al dacht.quote:Op maandag 7 september 2009 20:28 schreef Klopkoek het volgende:
-weg-
Zoals alle voorgaande keren geen enkel medelijden. Het is alleen lullig voor de gezagsvoerders die nu iets moeten gaan verdedigen wat hun voorganger heeft besloten. Die wens ik veel sterkte toe.
Ik niet, van mij had ie best mogen blijven leven.quote:Op maandag 7 september 2009 20:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, wij hebben hem daar heen gestuurd nietwaar?
Boehoe, ben je Nederlandse staatsburger? Zo ja dan heb je hem er heen gestuurd, omdat je vertegenwoordigd word door onze regering.quote:
Dan nog vocht hij niet voor ons land, maar namens ons land.quote:Op maandag 7 september 2009 20:33 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Boehoe, ben je Nederlandse staatsburger? Zo ja dan heb je hem er heen gestuurd, omdat je vertegenwoordigd word door onze regering.
Grote jongen ben jij zeg...quote:Op maandag 7 september 2009 20:28 schreef Klopkoek het volgende:
-weg-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |