Juist. Het is niet alsof je ziekte kosten verzekeringen in het buitenland ook enig nut hebbenquote:Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef trovey het volgende:
Doen, ongeluk zit in een klein hoekje en als het mis gaat sta je voorlopig permanent rood.
Sommige dekken wel in het buitenland.quote:Op maandag 7 september 2009 20:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Juist. Het is niet alsof je ziekte kosten verzekeringen in het buitenland ook enig nut hebben
Sommige? De verplichte basisverzekering betaald verplicht uit in het buitenland. Zolang de kosten maar niet veel hoger liggen dan voor de zelfde behandeling in NL. Maximaal 120% van de kosten voor dezelfde behandeling in NL staat me bij, maar het zou ook maximaal 100% kunnen zijn. In elk geval hoef je je wat medische kosten betreft niet zo veel zorgen te maken, aangezien Nederland best een duur land is.quote:Op maandag 7 september 2009 20:10 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Sommige dekken wel in het buitenland.
Hmm, maar stel dat mn vliegtuig 11 uur vertraging zou hebben. Vergoedt de vliegtuigmaatschappij of tourist operator dinges dit dan of moet ik daarvoor dan een reisverzekering hebben?quote:Op maandag 7 september 2009 22:59 schreef Cheiron het volgende:
Afgelopen jaar 11 uur vertraging gehad, en via mijn reisverzekering toch bijna 200 euro teruggekregen. Overigens heb ik gewoon een doorlopende. Kost geen ruk en dekt zodra ik ergens overnacht.
De operator zal het altijd afdoen als overmacht, enin de voorwaarden staat meestal dat je een broodje krijgt, en bij X uur een overnachting. Meer niet. Daarnaast, dit komt er bij, niet in plaats vanquote:Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Hmm, maar stel dat mn vliegtuig 11 uur vertraging zou hebben. Vergoedt de vliegtuigmaatschappij of tourist operator dinges dit dan of moet ik daarvoor dan een reisverzekering hebben?
Eensch, same herequote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef Karstman het volgende:
Heb zelf een doorlopende reisverzekering met werelddekking. Hoef ik nergens aan te denken, ben ik overal gedekt (ook op tripjes in NL). En het kost me nog geen 4 tientjes, te weinig om het niet te doen.
Dat dus.quote:Op maandag 7 september 2009 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor korte reizen binnen de EU neem ik nooit een reisverzekering.
Daarbuiten en langere periodes wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |