Já, studenten en bushaltes.

Ik verlaat dus mijn stage (werkplek.) en loop naar de vooruitgang. Verderop staat een bushalte waar dus ongeveer 80 mede-studenten stonden van de dichtstbijzijnde school (waar ik nu studeer.) die ook nou nét om jouw tijd ook de bus moesten pakken.

Daar word je toch pas depressief van.

Ik wist al wat me te wachten stond. Een oorglogsveld om maar een plekkie te kunnen bezichtigen in de bus.
Maar enfin, ik liep door en mengde me tussen de menigte in, de bus, een smalle lange bus kwam aan rijden. Dus al die studenten komen dus dichter bij elkaar staan naarmate de bus naderde. Ik kon hier nog even mijn swaffel aan de achterkant van lekkere hete meid met een rokje schuren.

De bus deed eerst zijn voordeur open en dan pas de achterdeur. Ik stond gelukkig bij de achterdeur, maar al die studenten moesten er dus in, het was echt proppen geblazen! Niet normaal. Het leek net of er oorlog was. Tijdens het instappen trok één of andere student dat rokje van dat meisje, die eerst voor me stond omhoog door zijn rugtus (haakje ofzo?) waardoor iedereen d'r slipje kon zien.

En het meisje maar gillen gillen en gillen.

De beste man dat ik was trok het rokje uiteraard snel omlaag. Het was een roze slip voor de geïnteresseerden.

Jammer genoeg geen foto kunnen maken. Maar goed dat doe ik uit respect ook niet.

Maar het was wel vermakelijk.
Klacht: Drukke bushaltes en dat nutteloos geprop!
Subklacht: Ik kon nog tijdens het proppen bij de achteringang nog wel even een weer tiet meepakken van andere geile chick.

Het zag er zo ongeveer uit