abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72526774
Já, studenten en bushaltes. Ik verlaat dus mijn stage (werkplek.) en loop naar de vooruitgang. Verderop staat een bushalte waar dus ongeveer 80 mede-studenten stonden van de dichtstbijzijnde school (waar ik nu studeer.) die ook nou nét om jouw tijd ook de bus moesten pakken. Daar word je toch pas depressief van. Ik wist al wat me te wachten stond. Een oorglogsveld om maar een plekkie te kunnen bezichtigen in de bus.

Maar enfin, ik liep door en mengde me tussen de menigte in, de bus, een smalle lange bus kwam aan rijden. Dus al die studenten komen dus dichter bij elkaar staan naarmate de bus naderde. Ik kon hier nog even mijn swaffel aan de achterkant van lekkere hete meid met een rokje schuren. De bus deed eerst zijn voordeur open en dan pas de achterdeur. Ik stond gelukkig bij de achterdeur, maar al die studenten moesten er dus in, het was echt proppen geblazen! Niet normaal. Het leek net of er oorlog was. Tijdens het instappen trok één of andere student dat rokje van dat meisje, die eerst voor me stond omhoog door zijn rugtus (haakje ofzo?) waardoor iedereen d'r slipje kon zien. En het meisje maar gillen gillen en gillen. De beste man dat ik was trok het rokje uiteraard snel omlaag. Het was een roze slip voor de geïnteresseerden.

Jammer genoeg geen foto kunnen maken. Maar goed dat doe ik uit respect ook niet. Maar het was wel vermakelijk.

Klacht: Drukke bushaltes en dat nutteloos geprop!
Subklacht: Ik kon nog tijdens het proppen bij de achteringang nog wel even een weer tiet meepakken van andere geile chick.

Het zag er zo ongeveer uit

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_72526913
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Een oorglogsveld om maar een plekkie te kunnen bezichtigen in de bus.
Een bus heeft ramen. Je had ook gewoon buiten kunnen blijven staan en naar binnen kijken. Dan had je ook een plekkie kunnen bezichtigen.
Klacht onterecht.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72526919
Is dit een klacht?
pi_72526946
TS is een huilie
pi_72527020
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Een bus heeft ramen. Je had ook gewoon buiten kunnen blijven staan en naar binnen kijken. Dan had je ook een plekkie kunnen bezichtigen.
Klacht onterecht.

Je wilde zeker gewoon in mijn schoenen staan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_72527082
Slecht geschreven, onzinnig verhaal, geen paint, kutklacht.
Wat mij betreft sterft TS een zachte maar spoedige dood.
pi_72527095
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor een KLB topic als de klacht gewoon één grote anti-klacht is?
pi_72527102
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef CantFazeMe het volgende:

Nee dank je. Ik hoef geen schoenen waar anderen met hun zweetvoeten in hebben gezeten.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72527125
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee dank je. Ik hoef geen schoenen waar anderen met hun zweetvoeten in hebben gezeten.
Ik heb geen zweetvoeten. Ruik maar.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_72527202
quote:

[..]

Klacht onterecht.
Post dan gewoon niks.
pi_72527384
mensen die anderen gaan lopen betasten
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  maandag 7 september 2009 @ 19:15:50 #12
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_72527420
Pics or didn't..
pi_72527425
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Ochtendjas het volgende:
Post dan gewoon niks.
Likewise.
En dat geldt ook voor TS.
pi_72527485
Wat jank je nou? Het is constant oorlog in Japan!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72527682
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:17 schreef Nero22 het volgende:

Prachtig om te zien
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_72527719
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:17 schreef Nero22 het volgende:

Dat is nog erger.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_72528414
quote:

[..]

Klacht onterecht.
haha, die is wel scherp.
whoeiwhaaiwhoes
  maandag 7 september 2009 @ 22:03:58 #18
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_72534399
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Subklacht: Ik kon nog tijdens het proppen bij de achteringang nog wel even een weer tiet meepakken van andere geile chick.
Dat is een antiklacht ipv een subklacht
Doe ik ook altijd, met je lichaam semi per ongeluk langs die tieten schuren, en dat hemelse gevoel in je rug dan proberen vast te houden totdat je thuis bent zodat je erop kunt rukken
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 7 september 2009 @ 22:09:09 #19
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_72534675
Niet zeuren, je hebt meer gezien dan wij vandaag.
pi_72534820
En jij bent vast een pauper die zijn broek op zijn knieën heeft hangen zodat jij je piel zo tussen die bitch haar perzikjes kon douwen?
pi_72536767
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Infinti het volgende:
En jij bent vast een pauper die zijn broek op zijn knieën heeft hangen zodat jij je piel zo tussen die bitch haar perzikjes kon douwen?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_72537140
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Infinti het volgende:
Perzikjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')