abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72526695
Wat loopt die kale gast van Holland sport ( Wilfred gene heet ie volgens mij ), altijd alles irritant op te hemelen zeg. Hij doet net alsof elke sporter van een ongekende grootsheid is. En alles wat ze doen is een helden daad , althans zo wordt het voorgesteld door die Presentator. En wat doet ie trouwens altijd zo zenuwachtig net alsof hij constant opgejaagd wordt of zo.. Volgens mij heeft hij dat gedrag gekopieerd van die langharige teckel bij de wereld draait door. Die loopt ook altijd alles zo te overdrijven.

En ja ik kan ook gewoon weg zappen, en dat doe ik dan ook meestal.
pi_72526758
sport
You dream it, I live it.
pi_72526762
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:58 schreef NoShitSherlock het volgende:
( Wilfred gene heet ie volgens mij )
Bijna goed
pi_72526765
Wilfred Genee?
pi_72526782
quote:
Wat loopt die kale gast van Holland sport ( Wilfred gene heet ie volgens mij )

Wilfried de Jong heet ie en Holland Sport is
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72526831
Genee heeft zich kaalgeschoren
Zeker weddenschap verloren dan..
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_72526842

Dit is Wilfred Genee

Bedoel je deze:

Da's Wilfried de Jong
pi_72526889
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:01 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Wilfred Genee

Bedoel je deze:
[ afbeelding ]
Da's Wilfried de Jong
Die onderste bedoel ik.
  maandag 7 september 2009 @ 19:03:39 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72526912
ik heb veel scripts, voor het een en ander, met hem opgenomen en het is een erg toffe gast. een professional en harde werker zoals ik er bijna geen ken. wereldvent, waar het goed mee kersen eten is.

en ts, de taalfouten sieren je betoogje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_72526991
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb veel scripts, voor het een en ander, met hem opgenomen en het is een erg toffe gast. een professional en harde werker zoals ik er bijna geen ken. wereldvent, waar het goed mee kersen eten is.

en ts, de taalfouten sieren je betoogje.
Ik denk ook wel dat het beste een toffe gast is, maar zijn manier van presenteren is gewoon irritant.
pi_72527033
Ik vind de Jong wel meevallen.. ik vind Genee daarentegen wel irritant
pi_72527053
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik denk ook wel dat het beste een toffe gast is, maar zijn manier van presenteren is gewoon irritant.
Jouw OP's zijn ook irritant, maar daar maken wij toch ook geen topic over?
Huillie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72527054
Wilfred Genee
pi_72527227
Dat vind ik juist het leuke van Holland Sport, het is zo simpel in elkaar gezet lijkt wel. En het enthausiasme van Wilfried is juist leuk om te zien. Dat hij zoveel ophemelt en sporters zo benadrd alsof ze bijna goden zijn, geeft aan dat sporters naast het voetbal ook wel eens in het zonnetje gezet mogen worden. Het is overal voetbal dit voetbal dat. De Sportweek heb ik voor de grap wel eens doorgenomen, maar na 20 bladzijden weet ik het wel.

Holland Sport heeft aan Wilfried een hele goeie en het lijkt me erg leuk als hij eventueel in de toekomst word bijgestaan door Filemon, velen vinden hem irritant, maar ik vind hem ook erg leuk en sympatiek en hij is denk ik net zo gek van sport als Wilfried.

Onterechte klacht dus
  maandag 7 september 2009 @ 19:22:46 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72527741
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Meike26 het volgende:
Dat vind ik juist het leuke van Holland Sport, het is zo simpel in elkaar gezet lijkt wel. En het enthausiasme van Wilfried is juist leuk om te zien. Dat hij zoveel ophemelt en sporters zo benadrd alsof ze bijna goden zijn, geeft aan dat sporters naast het voetbal ook wel eens in het zonnetje gezet mogen worden. Het is overal voetbal dit voetbal dat. De Sportweek heb ik voor de grap wel eens doorgenomen, maar na 20 bladzijden weet ik het wel.

Holland Sport heeft aan Wilfried een hele goeie en het lijkt me erg leuk als hij eventueel in de toekomst word bijgestaan door Filemon, velen vinden hem irritant, maar ik vind hem ook erg leuk en sympatiek en hij is denk ik net zo gek van sport als Wilfried.

Onterechte klacht dus
ik wist nets van de sportieve kant van filemon. maar laat hem mij maar verbazen. je kent ook wel de '24 uur met...' serie van wilfried? (uitzendinggemist)
pi_72527944
Het is wel een vakman.. Dat wil ik ook niet in twijfel trekken, maar zijn - al dan niet soms gespeelde - enthousiasme vind ik op den duur ook wel stuitend worden. Andere mensen vinden dat misschien juist tof aan hem..

Pas echt sloeg hij de plank mis toen hij zo nu en dan de huis- tuin- en keukenpsycholoog ging uithangen in "24 uur met.."
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72528011
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef MMUFC het volgende:
Ik vind de Jong wel meevallen.. ik vind Genee daarentegen wel irritant
Ach, Genee is in Nederland wel de enige die enigszins geschikt is voor het vak wat ie nu doet. Daar kan Sjek"Jongens, wat vinden we ervan" van Gelder nog wat van leren.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_72528113
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ach, Genee is in Nederland wel de enige die enigszins geschikt is voor het vak wat ie nu doet. Daar kan Sjek"Jongens, wat vinden we ervan" van Gelder nog wat van leren.
Genee is wel goed in zijn vak en heeft veel feitelijke kennis, maar zijn voorkomen en zijn chronische zelfoverschatting en ijdelheid en voorspelbare "grapjes" kan ik missen als kiespijn.
  maandag 7 september 2009 @ 19:35:35 #19
261271 GladdeGerard
glijdende grijpgrage Gerard
pi_72528213
quote:
Wat loopt die kale gast van Holland sport ( Wilfred gene heet ie volgens mij ), altijd alles irritant op te hemelen zeg. Hij doet net alsof elke sporter van een ongekende grootsheid is. En alles wat ze doen is een helden daad , althans zo wordt het voorgesteld door die Presentator. En wat doet ie trouwens altijd zo zenuwachtig net alsof hij constant opgejaagd wordt of zo.. Volgens mij heeft hij dat gedrag gekopieerd van die langharige teckel bij de wereld draait door. Die loopt ook altijd alles zo te overdrijven.

En ja ik kan ook gewoon weg zappen, en dat doe ik dan ook meestal.
Hij presenteerde dat programma vroeger toch ook samen met "die langharige teckel" . En vanwege dat enthousiasme en zijn oprechte interesse kan hij het zich ook veroorloven om wat lastiger vragen te stellen.
ganz geile Gerard
pi_72528289
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef GladdeGerard het volgende:

[..]

Hij presenteerde dat programma vroeger toch ook samen met "die langharige teckel" . En vanwege dat enthousiasme en zijn oprechte interesse kan hij het zich ook veroorloven om wat lastiger vragen te stellen.
Matthijs van Nieuwkerk bedoel je? hehe.

Offtopic: Elke keer als ik jouw avatar zie moet ik weer aan die afleveringen van "De harde kern" denken op Veronica.. Ergens uit 1997. Snap je wat ik bedoel?
  maandag 7 september 2009 @ 19:38:04 #21
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72528306
TS kan goede VPRO-programma's niet waarderen
pi_72528561
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik wist nets van de sportieve kant van filemon. maar laat hem mij maar verbazen. je kent ook wel de '24 uur met...' serie van wilfried? (uitzendinggemist)
Ik zeg ook niet dat Filemon sportief is, maar hij is volgens mij, wel een grote sportliefhebber, met voornamelijk wielrennen. Hij heeft ook heel veel feitelijke kennis van sommige sporten en kan mensen leuk interviewen.

Ja "24 uur met... " ken ik inderdaad. Maar daar valt dat enthausiasme toch wel mee? Wat ik wel zie is dat hij echt zichzelf is en gewoon oprecht lastige vragen stelt. Dat anderen dat zien als huis,tuin en keuken psycholoogje spelen kan ik begrijpen, maar wat is daar mis mee? De uitzending met Paul de Leeuw vond ik erg boeiend en ook die met Maarten van der Weijden vond ik ook erg leuk om te zien. Hoe intellectueel Zomergasten (of Wintergasten) ook kan zijn, ik vind het vaak op het saaie af. Soms zijn er wel boeiende gasten met leuke stukjes en uitspraken, maar het programma duurt me te lang en ligt vaak net te zwaar op de maag. Dan is "24 uur met..." een soort lightversie hiervan, zonder beelden natuurlijk, maar met het zelfde doel om de gast / BN'er beter te leren kennen.
  maandag 7 september 2009 @ 19:49:35 #23
261271 GladdeGerard
glijdende grijpgrage Gerard
pi_72528755
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Matthijs van Nieuwkerk bedoel je? hehe.

Offtopic: Elke keer als ik jouw avatar zie moet ik weer aan die afleveringen van "De harde kern" denken op Veronica.. Ergens uit 1997. Snap je wat ik bedoel?
Hahaha, godverdomme. Je bent al de tweede die het herkent. Ik vind het knap.
ganz geile Gerard
  maandag 7 september 2009 @ 19:50:32 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72528797
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:44 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Filemon sportief is, maar hij is volgens mij, wel een grote sportliefhebber, met voornamelijk wielrennen. Hij heeft ook heel veel feitelijke kennis van sommige sporten en kan mensen leuk interviewen.

Ja "24 uur met... " ken ik inderdaad. Maar daar valt dat enthausiasme toch wel mee? Wat ik wel zie is dat hij echt zichzelf is en gewoon oprecht lastige vragen stelt. Dat anderen dat zien als huis,tuin en keuken psycholoogje spelen kan ik begrijpen, maar wat is daar mis mee? De uitzending met Paul de Leeuw vond ik erg boeiend en ook die met Maarten van der Weijden vond ik ook erg leuk om te zien. Hoe intellectueel Zomergasten (of Wintergasten) ook kan zijn, ik vind het vaak op het saaie af. Soms zijn er wel boeiende gasten met leuke stukjes en uitspraken, maar het programma duurt me te lang en ligt vaak net te zwaar op de maag. Dan is "24 uur met..." een soort lightversie hiervan, zonder beelden natuurlijk, maar met het zelfde doel om de gast / BN'er beter te leren kennen.
ik vind dat wilfried het bbc-concept (geloof ik) '24 uur met...' heel leuk en oprecht uitvoert. zulke mensen hebben een dikke plus bij mij.
pi_72529182
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef GladdeGerard het volgende:

[..]

Hahaha, godverdomme. Je bent al de tweede die het herkent. Ik vind het knap.
Hehe. Geheel toevallig een paar weken geleden nogeens (min of meer bij toeval) de aflevering over FC Groningen teruggekeken.. Het waren vaak best wel toffe uitzendingen.

Als ik me niet vergis is Bas langsgegaan bij Psv, Utrecht, Den Haag, Nec, Feyenoord, Fc Twente en Groningen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')