Bijna goedquote:Op maandag 7 september 2009 18:58 schreef NoShitSherlock het volgende:
( Wilfred gene heet ie volgens mij )
quote:Op maandag 7 september 2009 18:58 schreef NoShitSherlock het volgende:
Wat loopt die kale gast van Holland sport ( Wilfred gene heet ie volgens mij )
Die onderste bedoel ik.quote:Op maandag 7 september 2009 19:01 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Wilfred Genee
Bedoel je deze:
[ afbeelding ]
Da's Wilfried de Jong
Ik denk ook wel dat het beste een toffe gast is, maar zijn manier van presenteren is gewoon irritant.quote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb veel scripts, voor het een en ander, met hem opgenomen en het is een erg toffe gast. een professional en harde werker zoals ik er bijna geen ken. wereldvent, waar het goed mee kersen eten is.
en ts, de taalfouten sieren je betoogje.
Jouw OP's zijn ook irritant, maar daar maken wij toch ook geen topic over?quote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik denk ook wel dat het beste een toffe gast is, maar zijn manier van presenteren is gewoon irritant.
ik wist nets van de sportieve kant van filemon. maar laat hem mij maar verbazen. je kent ook wel de '24 uur met...' serie van wilfried? (uitzendinggemist)quote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Meike26 het volgende:
Dat vind ik juist het leuke van Holland Sport, het is zo simpel in elkaar gezet lijkt wel. En het enthausiasme van Wilfried is juist leuk om te zien. Dat hij zoveel ophemelt en sporters zo benadrd alsof ze bijna goden zijn, geeft aan dat sporters naast het voetbal ook wel eens in het zonnetje gezet mogen worden. Het is overal voetbal dit voetbal dat. De Sportweek heb ik voor de grap wel eens doorgenomen, maar na 20 bladzijden weet ik het wel.
Holland Sport heeft aan Wilfried een hele goeie en het lijkt me erg leuk als hij eventueel in de toekomst word bijgestaan door Filemon, velen vinden hem irritant, maar ik vind hem ook erg leuk en sympatiek en hij is denk ik net zo gek van sport als Wilfried.
Onterechte klacht dus
Ach, Genee is in Nederland wel de enige die enigszins geschikt is voor het vak wat ie nu doet. Daar kan Sjek"Jongens, wat vinden we ervan" van Gelder nog wat van leren.quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef MMUFC het volgende:
Ik vind de Jong wel meevallen.. ik vind Genee daarentegen wel irritant
Genee is wel goed in zijn vak en heeft veel feitelijke kennis, maar zijn voorkomen en zijn chronische zelfoverschatting en ijdelheid en voorspelbare "grapjes" kan ik missen als kiespijn.quote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach, Genee is in Nederland wel de enige die enigszins geschikt is voor het vak wat ie nu doet. Daar kan Sjek"Jongens, wat vinden we ervan" van Gelder nog wat van leren.
Hij presenteerde dat programma vroeger toch ook samen met "die langharige teckel"quote:Op maandag 7 september 2009 18:58 schreef NoShitSherlock het volgende:
Wat loopt die kale gast van Holland sport ( Wilfred gene heet ie volgens mij ), altijd alles irritant op te hemelen zeg. Hij doet net alsof elke sporter van een ongekende grootsheid is. En alles wat ze doen is een helden daad , althans zo wordt het voorgesteld door die Presentator. En wat doet ie trouwens altijd zo zenuwachtig net alsof hij constant opgejaagd wordt of zo.. Volgens mij heeft hij dat gedrag gekopieerd van die langharige teckel bij de wereld draait door. Die loopt ook altijd alles zo te overdrijven.
En ja ik kan ook gewoon weg zappen, en dat doe ik dan ook meestal.
Matthijs van Nieuwkerk bedoel je? hehe.quote:Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Hij presenteerde dat programma vroeger toch ook samen met "die langharige teckel". En vanwege dat enthousiasme en zijn oprechte interesse kan hij het zich ook veroorloven om wat lastiger vragen te stellen.
Ik zeg ook niet dat Filemon sportief is, maar hij is volgens mij, wel een grote sportliefhebber, met voornamelijk wielrennen. Hij heeft ook heel veel feitelijke kennis van sommige sporten en kan mensen leuk interviewen.quote:Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wist nets van de sportieve kant van filemon. maar laat hem mij maar verbazen. je kent ook wel de '24 uur met...' serie van wilfried? (uitzendinggemist)
Hahaha, godverdomme. Je bent al de tweede die het herkent. Ik vind het knap.quote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk bedoel je? hehe.
Offtopic: Elke keer als ik jouw avatar zie moet ik weer aan die afleveringen van "De harde kern" denken op Veronica.. Ergens uit 1997. Snap je wat ik bedoel?
ik vind dat wilfried het bbc-concept (geloof ik) '24 uur met...' heel leuk en oprecht uitvoert. zulke mensen hebben een dikke plus bij mij.quote:Op maandag 7 september 2009 19:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Filemon sportief is, maar hij is volgens mij, wel een grote sportliefhebber, met voornamelijk wielrennen. Hij heeft ook heel veel feitelijke kennis van sommige sporten en kan mensen leuk interviewen.
Ja "24 uur met... " ken ik inderdaad. Maar daar valt dat enthausiasme toch wel mee? Wat ik wel zie is dat hij echt zichzelf is en gewoon oprecht lastige vragen stelt. Dat anderen dat zien als huis,tuin en keuken psycholoogje spelen kan ik begrijpen, maar wat is daar mis mee? De uitzending met Paul de Leeuw vond ik erg boeiend en ook die met Maarten van der Weijden vond ik ook erg leuk om te zien. Hoe intellectueel Zomergasten (of Wintergasten) ook kan zijn, ik vind het vaak op het saaie af. Soms zijn er wel boeiende gasten met leuke stukjes en uitspraken, maar het programma duurt me te lang en ligt vaak net te zwaar op de maag. Dan is "24 uur met..." een soort lightversie hiervan, zonder beelden natuurlijk, maar met het zelfde doel om de gast / BN'er beter te leren kennen.
Hehe. Geheel toevallig een paar weken geleden nogeens (min of meer bij toeval) de aflevering over FC Groningen teruggekeken.. Het waren vaak best wel toffe uitzendingen.quote:Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Hahaha, godverdomme. Je bent al de tweede die het herkent. Ik vind het knap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |