De GooiseMeisjesDagboeken zijn vol denk ik.quote:Op maandag 7 september 2009 16:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Zijn de sloeberklonen in de aanbieding floortjeh?
quote:Op maandag 7 september 2009 16:50 schreef Sakura het volgende:
Ga je nou elke dag een topic openen over die kut, kerel?
Vind je het gek. Ze roepen zelf constant dat ze hun hoge bonussen waarmaken en zo hard werken maar ondertussen hebben ze er gewoon een puinhoop van gemaakt. En dan gewoon hun bonussen in stand willen houden.quote:Op maandag 7 september 2009 16:48 schreef ElineGroenink het volgende:
nou zou hier over een discussie willen omdat ik toch merk dat er een soort volkswoede hierover op gang aan het komen is
En Groenink al helemaal. Binnen een jaar één van de grote Nederlandse financiele instellingen niet alleen verkwanselen, maar ook nog eens nagenoeg ten gronde richten. En er ondertussen met een miljoenenbonus tussenuit piepen.quote:Op maandag 7 september 2009 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind je het gek. Ze roepen zelf constant dat ze hun hoge bonussen waarmaken en zo hard werken maar ondertussen hebben ze er gewoon een puinhoop van gemaakt. En dan gewoon hun bonussen in stand willen houden.
Dat verdient-ie pas als hij de verantwoordelijkheid die hij heeft, ook neemt. Nu komt het neer op de verantwoordelijkheid (zeggen te) hebben, de bonus nemen en de puinhoop afschuiven.quote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef ElineGroenink het volgende:
ze hebben gewoon veel verantwoordelijkheid daarom verdient onder andere mijn vader volgens jullie zo veel
Binnen welk jaar? Groenink is begonnen bij de Amro bank, dus heeft best wel wat jaartjes bij de bank gewerkt en het ging pas mis nadat hij vertrokken was.quote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef Metatron het volgende:
Binnen een jaar één van de grote Nederlandse financiele instellingen niet alleen verkwanselen, maar ook nog eens nagenoeg ten gronde richten.
Waarom zou de auto van jouw moeder worden beklad, aangezien jij niet de dochter van bent?quote:Op maandag 7 september 2009 17:01 schreef ElineGroenink het volgende:
maar ik maak me echt zorgen strakt wordt nog bijvoorbeeld mijn moeders auto bij de AH van Naarden met rode verf beklad
jouw vader verdient volgens mij niet zoveelquote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef ElineGroenink het volgende:
ze hebben gewoon veel verantwoordelijkheid daarom verdient onder andere mijn vader volgens jullie zo veel
Hoi schatquote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef ElineGroenink het volgende:
haha nou dat ben ik wel ons priveleven ligt natuurlijk niet op straat aangezien ik gevoelig ben voor ontvoeringen
Ik ben gevoelig voor berkenpollenquote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef ElineGroenink het volgende:
haha nou dat ben ik wel ons priveleven ligt natuurlijk niet op straat aangezien ik gevoelig ben voor ontvoeringen
Groenink verdient een lintje. Al die zooi die hij nog even snel de RBS heeft aangesmeerd.quote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef Metatron het volgende:
[..]
En Groenink al helemaal. Binnen een jaar één van de grote Nederlandse financiele instellingen niet alleen verkwanselen, maar ook nog eens nagenoeg ten gronde richten. En er ondertussen met een miljoenenbonus tussenuit piepen.
Maar verder een puike job hoor!
Bankiers moeten ze zowieso aan de hoogste boom hangenquote:Op maandag 7 september 2009 17:01 schreef ElineGroenink het volgende:
maar ik maak me echt zorgen strakt wordt nog bijvoorbeeld mijn moeders auto bij de AH van Naarden met rode verf beklad
Pardon? Meneer Groenink heeft tijdens zijn tijd als voorzitter van de RvB constant de strategie lopen wisselen. Hij wist echt niet welke kant hij op wilde. Dat heeft een heel groot aandeel gehad in de verkoop van de bank.quote:Op maandag 7 september 2009 17:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Binnen welk jaar? Groenink is begonnen bij de Amro bank, dus heeft best wel wat jaartjes bij de bank gewerkt en het ging pas mis nadat hij vertrokken was.
Jij bent als enig kind van Groenink uit pers/geboorteregister/enz. gehouden? What makes you so special?quote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef ElineGroenink het volgende:
Het betekent ook niet dat het aan hem ligt. Feit is dat men bij Fortis een domme beslissing nam en daarmee is het mis gegaan.quote:Op maandag 7 september 2009 17:17 schreef Hugo- het volgende:
Dat Fortis het financieel gezien niet ging redden na zijn vertrek betekend niet dat het niet ook mis is gegaan vanwege hem.
Ik bedoelde dat je juist even Fortis buiten beschouwing moest laten. Het feit dat ABN Amro één van de grootste banken van dit land, verkocht moest worden was natuurlijk al een fiasco. En natuurlijk is het grote onzin om dit alleen in de schoenen van Groenink te schuiven, er ging veel meer fout. De raad van commissarissen zat ook te slapen bijvoorbeeld. Maar wat er gebeurt is is in ieder geval niet goed te noemen.quote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het betekent ook niet dat het aan hem ligt. Feit is dat men bij Fortis een domme beslissing nam en daarmee is het mis gegaan.
En de verkoop aan Fortis is afgedwongen door de aandeelhouders.
De kans dat ABN-Amro ook zelfstandig in zwaar weer terecht zou zijn gekomen bestaat natuurlijk, maar dat zullen we nooit weten en daarmee zijn teksten als "Groenink heeft ABN-Amro om zeep geholpen" en aanverwante teksten onzinnig.
Dat is geen feit. Het bestuur vond het beter. Schaalvergroting enzo. Was indertijd heel bon ton.quote:Op maandag 7 september 2009 18:04 schreef Hugo- het volgende:
Het feit dat ABN Amro één van de grootste banken van dit land, verkocht moest worden was natuurlijk al een fiasco.
Heel bon ton, alleen niet verstandigquote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is geen feit. Het bestuur vond het beter. Schaalvergroting enzo. Was indertijd heel bon ton.
Soms wel, soms niet.quote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heel bon ton, alleen niet verstandig
En dat verliezen de mensen nogal eens uit het oog met schaalvergroting. Dan faal je dus als bestuur. Net zoals zo/'n beetje alle besturen van alle banken gefaald hebben. De mensen die op de rem wilden stappen zijn wereldwijd op 1 hand te tellen schat ik zoquote:
Precies, en niet de boel als een luchtbel uit elkaar laten klappen, dat heeft de overgrote meerderheid van de bonusontvangers in de bankwereld (en in welke sector dan ook, alleen daar valt het niet zo op) alleen niet goed doorgehad. Dus zijn ze hun bonus niet waard geweestquote:Op maandag 7 september 2009 18:45 schreef ElineGroenink het volgende:
je moet steeds verder en verder groeien
Lopend naar de voedselbank zal ze! Of ze komt van haar luie reet af en gaat eerlijk werk doenquote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef ElineGroenink het volgende:
maar dan moet me moeder alto rijden ipv cayenne
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar naar mijn weten was het bestuur hier absoluut niet blij mee. Het was een laatste redmiddel.quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is geen feit. Het bestuur vond het beter. Schaalvergroting enzo. Was indertijd heel bon ton.
Recentelijk ruim een week veroordeeld tot het rijden van een cayenne. De alto is natuurlijk nog kutter, maar een cayenne verliezen is zo erg nog niet.quote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef ElineGroenink het volgende:
maar dan moet me moeder alto rijden ipv cayenne
Dan vraag ik mij vooral af waar jij je info vandaan haalt. ABN-Amro had het weldegelijk op eigen benen gered. Ik weet niet hoeveel besmette leningen ze in bezit hadden, maar ik begreep ooit heel weinig (maar daar zou ik mij in kunnen vergissen), dus wellicht dat ze er juist nu goed voor hadden gestaan...quote:Op maandag 7 september 2009 21:24 schreef Hugo- het volgende:
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar naar mijn weten was het bestuur hier absoluut niet blij mee. Het was een laatste redmiddel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |