abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72522338
Hallo, misschien beetje raar EERSTE bericht om meet te beginnen. Maar de laatste tijd heb ik ontzettend veel negatieve reacties gezien over dat mijn vader een graaier zou zijn, een zelfverrijkende crimineel en nog vele andere benamingen en ik vroeg mij nou eens af over hoe jullie experts hierover denken. Want het lijkt mij leuk om hierover met jullie een interessante discussie te voeren.
pi_72522397
Ja je vader is inderdaad een graaier, een zelfverrijkende crimineel.
Opgelost, slotje

maar serieus: Wat wil je hier nu precies mee?
pi_72522412
nou zou hier over een discussie willen omdat ik toch merk dat er een soort volkswoede hierover op gang aan het komen is
pi_72522423
Ah, u wilt een consult?
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  maandag 7 september 2009 @ 16:49:40 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72522467
Zijn de sloeberklonen in de aanbieding floortjeh?
censuur :O
pi_72522485
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Zijn de sloeberklonen in de aanbieding floortjeh?
De GooiseMeisjesDagboeken zijn vol denk ik.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_72522498
Ga je nou elke dag een topic openen over die kut kerel?
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_72522543
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:50 schreef Sakura het volgende:
Ga je nou elke dag een topic openen over die kut, kerel?
.
Bush!
Meh.
pi_72522559
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:48 schreef ElineGroenink het volgende:
nou zou hier over een discussie willen omdat ik toch merk dat er een soort volkswoede hierover op gang aan het komen is
Vind je het gek. Ze roepen zelf constant dat ze hun hoge bonussen waarmaken en zo hard werken maar ondertussen hebben ze er gewoon een puinhoop van gemaakt. En dan gewoon hun bonussen in stand willen houden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72522672
ze hebben gewoon veel verantwoordelijkheid daarom verdient onder andere mijn vader volgens jullie zo veel
pi_72522724
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vind je het gek. Ze roepen zelf constant dat ze hun hoge bonussen waarmaken en zo hard werken maar ondertussen hebben ze er gewoon een puinhoop van gemaakt. En dan gewoon hun bonussen in stand willen houden.
En Groenink al helemaal. Binnen een jaar één van de grote Nederlandse financiele instellingen niet alleen verkwanselen, maar ook nog eens nagenoeg ten gronde richten. En er ondertussen met een miljoenenbonus tussenuit piepen.

Maar verder een puike job hoor!
Meh.
pi_72522744
De dochter van dhr. Groenink heet bij mijn weten Janne. En dus niet Eline...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_72522753
wij moeten ook leven he??
pi_72522804
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef ElineGroenink het volgende:
ze hebben gewoon veel verantwoordelijkheid daarom verdient onder andere mijn vader volgens jullie zo veel
Dat verdient-ie pas als hij de verantwoordelijkheid die hij heeft, ook neemt. Nu komt het neer op de verantwoordelijkheid (zeggen te) hebben, de bonus nemen en de puinhoop afschuiven.

Maar goed. De troll is weer gevoerd . Nu even een boertje laten, en dan weer opkrassen .
Meh.
pi_72522862
maar ik maak me echt zorgen strakt wordt nog bijvoorbeeld mijn moeders auto bij de AH van Naarden met rode verf beklad
pi_72522877
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef Metatron het volgende:

Binnen een jaar één van de grote Nederlandse financiele instellingen niet alleen verkwanselen, maar ook nog eens nagenoeg ten gronde richten.
Binnen welk jaar? Groenink is begonnen bij de Amro bank, dus heeft best wel wat jaartjes bij de bank gewerkt en het ging pas mis nadat hij vertrokken was.
pi_72522898
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:58 schreef ElineGroenink het volgende:
wij moeten ook leven he??
jeops en je tuinman, chaufeur en zwembad cleaner ook
pies on joe toe
pi_72522909
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:01 schreef ElineGroenink het volgende:
maar ik maak me echt zorgen strakt wordt nog bijvoorbeeld mijn moeders auto bij de AH van Naarden met rode verf beklad
Waarom zou de auto van jouw moeder worden beklad, aangezien jij niet de dochter van bent?
pi_72522910
dankje ds64
  maandag 7 september 2009 @ 17:06:42 #20
215628 woid
let's get Friendly
pi_72523012
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef ElineGroenink het volgende:
jouw vader verdient volgens mij niet zoveel
pi_72523039
rot op kutkloon
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_72523053
haha nou dat ben ik wel ons priveleven ligt natuurlijk niet op straat aangezien ik gevoelig ben voor ontvoeringen
pi_72523190
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef ElineGroenink het volgende:
haha nou dat ben ik wel ons priveleven ligt natuurlijk niet op straat aangezien ik gevoelig ben voor ontvoeringen
Hoi schat
pi_72523215
quote:
Ik ben gevoelig voor berkenpollen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72523294
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef Metatron het volgende:

[..]

En Groenink al helemaal. Binnen een jaar één van de grote Nederlandse financiele instellingen niet alleen verkwanselen, maar ook nog eens nagenoeg ten gronde richten. En er ondertussen met een miljoenenbonus tussenuit piepen.

Maar verder een puike job hoor!
Groenink verdient een lintje. Al die zooi die hij nog even snel de RBS heeft aangesmeerd.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_72523340
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:01 schreef ElineGroenink het volgende:
Bankiers moeten ze zowieso aan de hoogste boom hangen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_72523369
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Binnen welk jaar? Groenink is begonnen bij de Amro bank, dus heeft best wel wat jaartjes bij de bank gewerkt en het ging pas mis nadat hij vertrokken was.
Pardon? Meneer Groenink heeft tijdens zijn tijd als voorzitter van de RvB constant de strategie lopen wisselen. Hij wist echt niet welke kant hij op wilde. Dat heeft een heel groot aandeel gehad in de verkoop van de bank.

Dat Fortis het financieel gezien niet ging redden na zijn vertrek betekend niet dat het niet ook mis is gegaan vanwege hem.
pi_72523518
quote:
Jij bent als enig kind van Groenink uit pers/geboorteregister/enz. gehouden? What makes you so special?
pi_72523629
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:17 schreef Hugo- het volgende:

Dat Fortis het financieel gezien niet ging redden na zijn vertrek betekend niet dat het niet ook mis is gegaan vanwege hem.
Het betekent ook niet dat het aan hem ligt. Feit is dat men bij Fortis een domme beslissing nam en daarmee is het mis gegaan.

En de verkoop aan Fortis is afgedwongen door de aandeelhouders.

De kans dat ABN-Amro ook zelfstandig in zwaar weer terecht zou zijn gekomen bestaat natuurlijk, maar dat zullen we nooit weten en daarmee zijn teksten als "Groenink heeft ABN-Amro om zeep geholpen" en aanverwante teksten onzinnig.
pi_72523728
ben ik kak?
  maandag 7 september 2009 @ 17:29:31 #31
215628 woid
let's get Friendly
pi_72523772
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:28 schreef ElineGroenink het volgende:
ben ik kak?
nee nep
pi_72523802
Groet aan je pa en ook aan Jelle en Wietse,
Enneh... zo'n discussie heeft helemaal geen zin met al die sentimenten.
Weet niet wat je ermee wil bereiken.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_72524970
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het betekent ook niet dat het aan hem ligt. Feit is dat men bij Fortis een domme beslissing nam en daarmee is het mis gegaan.

En de verkoop aan Fortis is afgedwongen door de aandeelhouders.

De kans dat ABN-Amro ook zelfstandig in zwaar weer terecht zou zijn gekomen bestaat natuurlijk, maar dat zullen we nooit weten en daarmee zijn teksten als "Groenink heeft ABN-Amro om zeep geholpen" en aanverwante teksten onzinnig.
Ik bedoelde dat je juist even Fortis buiten beschouwing moest laten. Het feit dat ABN Amro één van de grootste banken van dit land, verkocht moest worden was natuurlijk al een fiasco. En natuurlijk is het grote onzin om dit alleen in de schoenen van Groenink te schuiven, er ging veel meer fout. De raad van commissarissen zat ook te slapen bijvoorbeeld. Maar wat er gebeurt is is in ieder geval niet goed te noemen.
pi_72525010
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:04 schreef Hugo- het volgende:

Het feit dat ABN Amro één van de grootste banken van dit land, verkocht moest worden was natuurlijk al een fiasco.
Dat is geen feit. Het bestuur vond het beter. Schaalvergroting enzo. Was indertijd heel bon ton.
pi_72525578
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is geen feit. Het bestuur vond het beter. Schaalvergroting enzo. Was indertijd heel bon ton.
Heel bon ton, alleen niet verstandig
pi_72525608
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Heel bon ton, alleen niet verstandig
Soms wel, soms niet.
pi_72526203
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet.
En dat verliezen de mensen nogal eens uit het oog met schaalvergroting. Dan faal je dus als bestuur. Net zoals zo/'n beetje alle besturen van alle banken gefaald hebben. De mensen die op de rem wilden stappen zijn wereldwijd op 1 hand te tellen schat ik zo
pi_72526270
je moet steeds verder en verder groeien
pi_72526357
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:45 schreef ElineGroenink het volgende:
je moet steeds verder en verder groeien
Precies, en niet de boel als een luchtbel uit elkaar laten klappen, dat heeft de overgrote meerderheid van de bonusontvangers in de bankwereld (en in welke sector dan ook, alleen daar valt het niet zo op) alleen niet goed doorgehad. Dus zijn ze hun bonus niet waard geweest

Met terugwerkende kracht belasten die bonussen, gewoon kaalplukken
pi_72526477
maar dan moet me moeder alto rijden ipv cayenne
pi_72527911
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef ElineGroenink het volgende:
Lopend naar de voedselbank zal ze! Of ze komt van haar luie reet af en gaat eerlijk werk doen
pi_72532558
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar naar mijn weten was het bestuur hier absoluut niet blij mee. Het was een laatste redmiddel.
pi_72532978
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef ElineGroenink het volgende:
Recentelijk ruim een week veroordeeld tot het rijden van een cayenne. De alto is natuurlijk nog kutter, maar een cayenne verliezen is zo erg nog niet.
pi_72533084
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:24 schreef Hugo- het volgende:

Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar naar mijn weten was het bestuur hier absoluut niet blij mee. Het was een laatste redmiddel.
Dan vraag ik mij vooral af waar jij je info vandaan haalt. ABN-Amro had het weldegelijk op eigen benen gered. Ik weet niet hoeveel besmette leningen ze in bezit hadden, maar ik begreep ooit heel weinig (maar daar zou ik mij in kunnen vergissen), dus wellicht dat ze er juist nu goed voor hadden gestaan...

Hoe dan ook: wie stelt bewijst en ik zie geen sprankje van een begin van...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')