Reviewer Dibble
Product Categorie: Sex speeltjes
Product: Handsome UP II
Prijs: 35,99$+11.85 shipment costs.
Nu m'n oude attribuut nogal verouderd raakte en dus versleten was ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe pomp. Ik kwam daarbij het nieuwe ontwerp van 'Handsome' tegen, genaamd de ''UP II'' edition. Ik weet nog dat mijn oude handsome niet genoeg vacuüm creëerde doordat de rubberen ringen de penis niet goed omsloten.
Ben benieuw of die probleem herzien is bij de nieuwe versie en extra zuigkracht is natuurlijk ook van harte welkom.
Eerste indruk![]()
Duurde even voordat ik'm kreeg maar toen ie eindelijk binnen was kon ik mijn nieuwe aankoop eens goed van dichtbij inspecteren. Owh bijna vergeten te melden. Hij is bij diverse US shops te koop, met shipment costs erbij kan het lang duren maar ik heb een betaalmanier gevonden bij een shop die snel levert en ook veilig is. Je mag me uiteraard pm'en als je hier meer over wilt weten

.
Toen het pakmateriaal was verwijderd kon ik een eerste glans aanschouwen van een lange zwarte box. Nogal een discrete verpakking. Weet nog dat m'n oude Handsome wat schreeuwerig overkwam maar ik mag deze nieuwe wel met subtiele afwerking.
Als we je de dood openmaakt tref je een load aan spulletjes aan, my favorite part

.
- 3 tal opzet vagina's, met verschillende kleuren en diameter
-De pomp met slang eraan ( afschroefbaar)
- Cockcilinder met centimeter maten aangegeven op de zijkant. Erg leuke toevoeging
wat ik eerst miste.
- Potje glijmiddel ( niet zo tevreden over, bter is natuurlijk als je speciaal zelf glijmiddel haalt
ipv deze standaard fabrieks spul.
Gebruiksgemak Tsja, wat kan ik hierover vertellen. Behalve dat het zeer eenvoudig is en ik nogal een veteraan ben is het een transparant en eenvoudig te bedienen apparaat.
De handliding ben ik kwijt, toch niet nodig. Daarom hier eentje van het net geplukt.
![]()
Terug naar het gebruik. Ik ben erg verrast, vooral hoe de de rubberen opzet vagina's nu mijn penis beter omsluiten. Met goede glijmiddel lijkt het zelfs net alsof je in een echte kut zit. En ook de keuze aan kleuren is een opluchting vergleken met de vorige vesie die er maar eentje had. Ze zijn stevig maar toch flexibel en vocht afstoten wat scheurtjes later rondom je eikel voorkomt. Aangezien ze soms ocht kunnen opnemen en daardoor plakkerig aanvoelen.
De pomp zelf werkt uitermate goed en met ruim 10cm/2 aan zuigkracht kan die voldoende vacuüm creëren om zelfs de laatste druppels zaad moeiteloos eruit te zuigen. Je kunt uiteraard de sterkte zelf bepalen door de zeer lichte drukgevoeligheid.
Inmiddels heb ik het twee keer gebruikt en elke keer krijg ik een nog betere indruk van wat het apparaatje kan en het is werkelijk een een genot om te ervaren.
OordeelMocht ik hierop een keer uitmolken raken dan zal ik zeker achter de de opvolger aan gaan als ze die zo en nog beter maken.
Krijgt een dikke 9

[ Bericht 0% gewijzigd door Dibble op 07-09-2009 17:16:47 ]