Het is m'n roostervrije dag, die ik ook wel verdiend heb na een 6 daagse werkweekquote:Op maandag 7 september 2009 16:24 schreef leugenaar het volgende:
ga werken man luie flikker
quote:Op maandag 7 september 2009 16:25 schreef Genius-F het volgende:
9Uur s'ochtonds is een mooie tijd om je nog eens om te draaien op je vrije dag!
Het gaat mij er niet om of het mag, het gaat me erom dat er altijd wel iemand is die herrie staat te maken als het een beetje weer is.quote:Op maandag 7 september 2009 16:26 schreef wise het volgende:
na 8 mag het zelfs al, dus niet mieten
owh, dan eens met klachtquote:Op maandag 7 september 2009 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of het mag, het gaat me erom dat er altijd wel iemand is die herrie staat te maken als het een beetje weer is.
Leven vind ik prima, maar die tyfusherrie nietquote:Op maandag 7 september 2009 16:27 schreef TheFrankey het volgende:
pfff daar hebben we de kortzichtige nederlander weer hoor. Leven en laten leven. Zure man
Eindhoven?quote:Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef mazaru het volgende:
Klussende buren? Daar klaag je over?
Kijk dan waar ik al maanden naast woon
Ik kon niet eens op mijn tuinstoel gaan zitten deze zomer, want die danste heen en weer op de maat van de heimachine![]()
[ afbeelding ]
Wees blij dat ie een boxer aan heeftquote:Op maandag 7 september 2009 16:34 schreef Remsjo het volgende:
Eens met de klacht. De buurman staat ook weer eens met z,n boxer aan z.n heg te snoeien
Hoewel het zonder boxer weer een alternatief schouwspel zou kunnen geven. Een elektrische heggenschaar knipt namelijk alles doorquote:Op maandag 7 september 2009 16:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wees blij dat ie een boxer aan heeft
Dat ook natuurlijk. Maar goed, dat duurt doorgaans niet de hele dag. Hier denk ik steeds dat ze ermee opgehouden zijn en dan hoor je ineens die zaag en boormachine weer.....quote:Op maandag 7 september 2009 16:34 schreef Remsjo het volgende:
Eens met de klacht. De buurman staat ook weer eens met z,n boxer aan z.n heg te snoeien terwijl vrouwlief de kat aan het zoeken is.
Deze had ik eigenlijk bij voorspelbare reacties moeten zetten. Zit er altijd wel eentje tussenquote:Op maandag 7 september 2009 16:24 schreef leugenaar het volgende:
ga werken man luie flikker
Jij staat op je vrije dagen na een een 6 daagse werkweek en stappen altijd om 6 uur al weer naast je bed zeker?quote:
Ik heb ook 6 daagse werkwekenquote:Op maandag 7 september 2009 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is m'n roostervrije dag, die ik ook wel verdiend heb na een 6 daagse werkweek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |