Dat doen ze slim.quote:Op maandag 7 september 2009 15:42 schreef star_gazer het volgende:
Maar wat blijkt: die timer is echt rete-onnauwkeurig! Soms verspringt hij ineens 2 seconden of blijft hij 10 seconden lang op 00:00 staan, om vervolgens gewoon te resetten bij een bod.
Nou ja, ik ging laatst naar de hoeren en had achteraf het gevoel dat ik betaalde seks had gehad. Dat is heel naar hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef zovty het volgende:
Je gaat naar een scam site en je voelt je gescamd.
JOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wist ik veelquote:Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef zovty het volgende:
Je gaat naar een scam site en je voelt je gescamd.
JOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zeg ik normaal dus ook, maar ik had gewoon zin om even een beetje te gokkenquote:
Bidrivals algemene voorwaardenquote:Toepasselijk recht
Voor deze voorwaarden is het Maltees recht van toepassing, zoals dit toegepast wordt op twee Maltese partijen. De conventie van de VN betreffende internationale verkoop van waren is niet van toepassing.
In Malta zijn ze heel eerlijk altijdquote:Op maandag 7 september 2009 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Bidrivals algemene voorwaarden
quote:Op maandag 7 september 2009 15:48 schreef zovty het volgende:
Dat was vakantieveilingen.nl
Owned door Vakantieveilingen.nlquote:Op maandag 7 september 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Kan me herinneren dat er vorig jaar een of andere aandachtshoer was (Loontjah) die had geprobeerd met haar vriend een vakantie te boeken via die site.
Hadden ze zich al helemaal ingesteld op het feit dat ze de vakantie kregen, 1 seconde voor tijd ging iemand over het bod heen.
En huilen dat ze deed
(kan topic niet meer vinden).
Dat is een bot.quote:Op maandag 7 september 2009 16:00 schreef star_gazer het volgende:
Serieus, er zit op die site een kerel 'JoaoMiguel' die er volgens mij al voor 10000 euro aan bids doorheen gejaagd heeft
Is te hopen voor 'JoaoMiguel'quote:
Nee johquote:Op maandag 7 september 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Goh, mischien doen ze het wel expres.
April 2009quote:Op maandag 7 september 2009 15:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Owned door Vakantieveilingen.nl
In de OP zeg je dat een bieding 50 kost, dan verdienen ze er wel aan?quote:Op maandag 7 september 2009 15:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
In Malta zijn ze heel eerlijk altijd![]()
Het bijzondere is, dat bidrivals er niet aan verdient als die timer een paar seconden verspringt. Het is hooguit een andere usert die wint.
Niet als de timer verspringt. Wel als hij blijft steken.quote:Op maandag 7 september 2009 16:18 schreef Genius-F het volgende:
[..]
In de OP zeg je dat een bieding 50 kost, dan verdienen ze er wel aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |