abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72520468
Hallo ik heb een vraag. Ik heb sinds 2007 een aanvullende uitkering omdat ik anders met mijn zoontje niet kon rondkomen. Ik werkte toen 24 uur per week en had daar een vast contract. Echter was dit voor de gemeente die mij aanvult niet genoeg. Ik moest naar school ( een werk en leer opleiding bbl) . Mijn werkgever heeft 1 jaar dispensatie gehad voor mij omdat het geen erkend leerbedrijf was. Ik doe de koksopleiding. Om mijn opleiding te vervolgen moet ik het tweede jaar werken in een ander bedrijf. Ik heb dus mijn ontslag moeten nemen bij mijn werkgever. Maar een andere baan lukt nog niet ik krijg overal te horen dat ik te oud ben ben 29 . Nu wil de gemeente mijn uitkering stop zetten omdat ik verwijtbaar werkloos ben volgen hun. Ik weet niet meer wat ik moet doen nu heeft iemand hier misschien ervaring mee? Groetjes Deb
pi_72520544
Als jij even vermeldt welke opleiding je volgt, lijkt het ons makkelijker om alles goed na te gaan.
Feyenoord Rotterdam
pi_72520592
Doe een bbl opleiding voor kok had ik ook wel vermeld
pi_72520672
Je had je baan niet moeten opzeggen voordat je wat anders hebt. Kun je niet terug?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_72520729
Lastig, ook gezien je kind.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 7 september 2009 @ 15:53:53 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72520806
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:42 schreef debzzz80 het volgende:
Hallo ik heb een vraag. Ik heb sinds 2007 een aanvullende uitkering omdat ik anders met mijn zoontje niet kon rondkomen. Ik werkte toen 24 uur per week en had daar een vast contract.
Echter was dit voor de gemeente die mij aanvult niet genoeg. Ik moest naar school ( een werk en leer opleiding bbl) .
Mijn werkgever heeft 1 jaar dispensatie gehad voor mij omdat het geen erkend leerbedrijf was. Ik doe de koksopleiding.
Om mijn opleiding te vervolgen moet ik het tweede jaar werken in een ander bedrijf.
Ik heb dus mijn ontslag moeten nemen bij mijn werkgever.
Maar een andere baan lukt nog niet ik krijg overal te horen dat ik te oud ben ben 29 .
Nu wil de gemeente mijn uitkering stop zetten omdat ik verwijtbaar werkloos ben volgen hun. Ik weet niet meer wat ik moet doen nu heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Groetjes Deb
Zo, ff wat leesbaarder gemaakt.

Stomme vraag misschien, maar waarom heb je niet eerst gebeld naar je contactpersoon bij de Soos om te vragen hoe en wat?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin maandag 7 september 2009 @ 15:55:17 #7
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_72520839
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:51 schreef Rekkie het volgende:
Lastig, ook gezien je kind.
Precies. Is niet mogelijk de vader te wijzen op zijn (tenminste financiėle) verantwoordelijkheden?
Dan kan jij een poging doen een redelijke toekomst op te bouwen.
pi_72520860
Nee dat gaat niet meer ben niet zo heel erg thuis in al die regels en wetten dus wist dat niet. En had mijn
baan opgezegd omdat mij een leerplek voor dit jaar was beloofd bij een hotel hier in de buurt. Dus had wel iets anders. Alleen kreeg vorige week te horen dat dat bedrijf overgenomen werd en dat er voor mij geen plek meer zou zijn
pi_72520919
Zijn vader die doet niets aan zijn financiele verplichtingen . Het schijnt hem niet te boeien dat hij een zoon heeft.
  Forum Admin maandag 7 september 2009 @ 15:59:46 #10
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_72520958
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:58 schreef debzzz80 het volgende:
Zijn vader die doet niets aan zijn financiele verplichtingen . Het schijnt hem niet te boeien dat hij een zoon heeft.
Gelukkig woon je in Nederland en kan je hem daartoe verplichten.
pi_72520996
Maar hoe is je ralatie met jouw zoontje nu dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')