Zo, ff wat leesbaarder gemaakt.quote:Op maandag 7 september 2009 15:42 schreef debzzz80 het volgende:
Hallo ik heb een vraag. Ik heb sinds 2007 een aanvullende uitkering omdat ik anders met mijn zoontje niet kon rondkomen. Ik werkte toen 24 uur per week en had daar een vast contract.
Echter was dit voor de gemeente die mij aanvult niet genoeg. Ik moest naar school ( een werk en leer opleiding bbl) .
Mijn werkgever heeft 1 jaar dispensatie gehad voor mij omdat het geen erkend leerbedrijf was. Ik doe de koksopleiding.
Om mijn opleiding te vervolgen moet ik het tweede jaar werken in een ander bedrijf.
Ik heb dus mijn ontslag moeten nemen bij mijn werkgever.
Maar een andere baan lukt nog niet ik krijg overal te horen dat ik te oud ben ben 29 .
Nu wil de gemeente mijn uitkering stop zetten omdat ik verwijtbaar werkloos ben volgen hun. Ik weet niet meer wat ik moet doen nu heeft iemand hier misschien ervaring mee?
Groetjes Deb
Precies. Is niet mogelijk de vader te wijzen op zijn (tenminste financiėle) verantwoordelijkheden?quote:
Gelukkig woon je in Nederland en kan je hem daartoe verplichten.quote:Op maandag 7 september 2009 15:58 schreef debzzz80 het volgende:
Zijn vader die doet niets aan zijn financiele verplichtingen . Het schijnt hem niet te boeien dat hij een zoon heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |