Maar er zijn er ook zat die vrijwillig geplakt worden, dan heb je toch wel een aantal steekjes los zitten hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef Nacho. het volgende:
Vaak worden die door het park zelf erop geplakt.
Ja, fucking irritant. Maarja zolang ze het maar het raam plakken, je hebt ook paupers die hem op de lak doen.quote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef Nacho. het volgende:
Lijkt me lastig op de snelwegquote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef error_404 het volgende:
Ik zie nooit caravans, ik heb er gewoon een blinde vlek voor ontwikkeld, scheelt enorm.
Da's helemaal fraai. Lekker schade claimen als je het onding er niet afkrijgt en de lak van je auto beschadigtquote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef Nacho. het volgende:
Ik heb zonder het te weten een hele tijd met zo'n dun stickertje onder m'n kenteken geredenquote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef pumpkineater het volgende:
Eens, of 'je voelt je lekkerder in een peugeot' of het allerergste, mensen die reclame van de garage voeren.
quote:
Nu kom ik nooit op campings e.d. maar als ze dat zouden doen....quote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef Nacho. het volgende:
Die van Darwin is idd wel grappigquote:Op maandag 7 september 2009 15:24 schreef pisnicht het volgende:
Ik heb ook wel een sticker op mijn auto, die links onderin.
[ link | afbeelding ]
Die 'tuning' stickers zijn inderdaad ook niet zo best.quote:Op maandag 7 september 2009 15:28 schreef mrcool het volgende:
Ik vind zoiets eigenlijk nog veel erger!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |