abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_247646
Hoe zit het nou met de bus ?

Wanneer gaat die bus nou rijden, gisteren, vandaag, morgen ? Ik weet het niet meer !
En is het nu al bekend wie er allemaal in zitten ? (loop vast vreselijk achter, maar ja, ben nu eenmaal blond !)

Wie o wie helpt me, aan b.v. een lijstje wie er nu in de bus zitten en dat soort dingen ?

Bij voorbaat veel dank van wonderbra !!!

pi_247647
Waar zouden die ruim 50 Bus sites nou voor bedoeld zijn ???

14-2 gaat De Bus rijden en 15-2 wordt de officiele bus-site geopend van SBS 6

Er zijn nu 8 kandidaten bekend en die vind je wel op een aantal bussites , maar gek genoeg niet bij SBS 6

Je kunt de foto's o.a hier zien http://go.to/DeBUS

En een hele hoop andere bussites vind je hier http://debus.pagina.nl/

succes

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_247648
Niet zo bijdehand R@b
Ik ben online
  Admin zaterdag 12 februari 2000 @ 11:17:00 #4
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_247649
R@b, volgens mij gaat-ie zondag de 13e rijden en komt de nieuwe LostBoys-site op maandag de 14e...
dacht ik...

maarja. kniesoor die daarop let...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 13 februari 2000 @ 01:37:00 #5
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_247650
de "Lost Boys"

zijn een stelletje sukkels! Dit projekt is waarschijnlijk in het leven geroepen door een sociaal werker die kansloze militante jongeren zonder bijsluiter ook een kans te geven zonder hierbij een staatslot te gebruiken. Hee this could be your lucky day weet je, dus waarom niet nog meer digitale stront op de snelweg smijten. Als er ruimte vrijgemaakt kan worden voor Big Mother dan kan dat zeker voor een nog zieligere site. By the way, mogen wij nog enigzins notitie maken van een nog in ontwikkeling zijnde parodie site op de bus die hier in het bordeel gemaakt wordt door de plaatselijke dorpsidioot?

Zo zie je maar, iedereen met een toetsenbord kan een site maken! Dus waarom heeft Toet Stielemans dan nog geen site? Juist, scherp opgemerkt. Vandaar dat ik u verlaat met de volgende woorden:

'Mondharmonica.'

Grtz,

Puckzzz ende Meerhoerman.
(Nu ook bij de Bruna verkrijgbaar in Oud Hollandsch:

Pucksch ende Meerschonejonckvrouwevanligtezedenheerschap.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')