abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72515874
Een beetje verlate klacht, maar eht is maandag klaagdag, dus het mag.

Zaterdagavond was ik nog even aan het naborrelen in de plaatselijke kroeg. Ik en een paar vrienden waren indruk maken op een groepje meiden (natuurlijk was ik niet aan het versieren, ik was wingman) met onze eigen versie van de voetbalwedstrijd van die middag. Op een gegeven moment kijk ik om, en zie dat de verhouding jongens:meiden in de kroeg ongeveer 7:3 was.
De concurrentie om dat groepje meiden was dan ook groot, en wij moesten alle zeilen bijzetten om onze plek niet kwijt te raken. De ene poging tot aandacht was nog groter dan de andere, maar 1 gozer was wel het toppunt.
Heel subtiel legt hij zijn autosleutels op tafel, met de sleutelhanger naar boven. Dus een van die meiden roept van "OOoooohhh heb jij een porsche?" waarop die gozert met een stoere blik "ja" zegt. Wij kijken onderling naar wie van ons deze bedreiging het hoofd moet bieden, en een andere wingman loopt erop af. En ze beginnen een gesprek over porsches (er moet even bij worden gezegd dat die jongen al 10 ajar porsche-fan is, en er dus wel het eea vanaf weet )
Na twee minuten is die jongen dusdanig vast geluld dat blijkt dat hij geen porsche heeft, uberhaupt geen auto heeft en nog bezig is met zijn rijbewijs Nadat hij werd toegelachen met een welegemeende droop ook hij weer af, waaarna wij als wingmen in gedachten de spreekwoordelijke boks gaven.

Klacht: jongen probeert in de kroeg stoer te doen met een porsche sleutelhanger
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 7 september 2009 @ 12:34:57 #2
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_72515931
En het belangrijkste, zijn er nog chicks gehosseld?

(eventueel antiklacht?)
pi_72515932
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:35 schreef Darz het volgende:
TS is autistisch
pi_72515939
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_72515945
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:33 schreef Trannellius het volgende:
Ik en een paar vrienden waren indruk maken op een groepje meiden (natuurlijk was ik niet aan het versieren, ik was wingman) met onze eigen versie van de voetbalwedstrijd van die middag.

-knip-

Klacht: jongen probeert in de kroeg stoer te doen met een porsche sleutelhanger
  maandag 7 september 2009 @ 12:37:08 #7
261934 Darz
baas boven baas
pi_72515955
TS is baas
pi_72515956
Wingman...... Heb je een film gezien waarin ze dat ook steeds zeiden ofzo?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_72515964
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:36 schreef harry-de-aso het volgende:
En het belangrijkste, zijn er nog chicks gehosseld?
Het merendeel van mijn groep en die meiden zijn met elkaar naar huis gegaan (een huis per jongen+meisje natuurlijk, niet 8 gozers bij elkaar en 1 huis voor die meiden )
pi_72515991
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:36 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

Mjah, wat wij dezzen kon nog nét. We hebben de einduitslag niet vermeld, maar wel dat we verloren hadden. En onze doelpogingen gingne misschien in onze verhalen nét iets minder ver naast dan in de werkelijkheid

Maar verzinnen dat je een porsche rijdt is imo not done
pi_72515993
Whehe, of mensen met een Porsche sleutelhanger en dan blijkt dat ze een 944 hebben .

(Ik vind het wel een vette wagen eigenlijk, zou er ook wel eentje willen)
pi_72516005
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:37 schreef Oldenzaal het volgende:
Wingman...... Heb je een film gezien waarin ze dat ook steeds zeiden ofzo?
Ik weet geen synoniem voor dit begrip
  maandag 7 september 2009 @ 12:39:29 #13
261934 Darz
baas boven baas
pi_72516015
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:36 schreef Rekkie het volgende:

[..]

dat was niet in deze topique hoor, want ts is baas.
  maandag 7 september 2009 @ 12:40:34 #14
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72516038
Beste Trannellius,

Dit gaat nergens over en heeft 0 discussiewaarde, behalve het uitlokken van oneliners en bagger. Iets waar we niet zo op zitten te wachten. Ja, maar het gaat over mensen die patsen met dingen, en dan niets blijken te hebben. Dat klopt, maar bovenstaande verhaal is dat iig niet. Want het boeit me geen flikker wat er allemaal in die kroeg te zien is.

Wij van KLB, KLB inc. en biobio.nl zeggen; koop een dagboek.

De redactie.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')