Een beetje verlate klacht, maar eht is maandag klaagdag, dus het mag.
Zaterdagavond was ik nog even aan het naborrelen in de plaatselijke kroeg. Ik en een paar vrienden waren indruk maken op een groepje meiden (natuurlijk was ik niet aan het versieren, ik was wingman) met onze eigen versie van de voetbalwedstrijd van die middag. Op een gegeven moment kijk ik om, en zie dat de verhouding jongens:meiden in de kroeg ongeveer 7:3 was.
De concurrentie om dat groepje meiden was dan ook groot, en wij moesten alle zeilen bijzetten om onze plek niet kwijt te raken. De ene poging tot aandacht was nog groter dan de andere, maar 1 gozer was wel het toppunt.
Heel subtiel legt hij zijn autosleutels op tafel, met de sleutelhanger naar boven. Dus een van die meiden roept van "OOoooohhh heb jij een porsche?" waarop die gozert met een stoere blik "ja" zegt. Wij kijken onderling naar wie van ons deze bedreiging het hoofd moet bieden, en een andere wingman loopt erop af. En ze beginnen een gesprek over porsches (er moet even bij worden gezegd dat die jongen al 10 ajar porsche-fan is, en er dus wel het eea vanaf weet

)
Na twee minuten is die jongen dusdanig vast geluld dat blijkt dat hij geen porsche heeft, uberhaupt geen auto heeft en nog bezig is met zijn rijbewijs

Nadat hij werd toegelachen met een welegemeende

droop ook hij weer af, waaarna wij als wingmen in gedachten de spreekwoordelijke boks gaven.
Klacht: jongen probeert in de kroeg stoer te doen met een porsche sleutelhanger