Precies.quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En wat zeiden je collega's er zelf van?
Waarom niet iedereen zijn eigen werk?quote:Tijdens de vakanties van mijn collega's heb ik alles voor ze zitten doen + nog wat voorwerken voor ze zodat ze rustig hun mailen kunnen nakijken etc... maar als ze iets voor mij moeten doen dan is het weer te veel of te moeilijk.
Je hebt wel een grote bek voor iemand die via het CWI binnen is gekomen om formulieren te sorteren op datum.quote:Op maandag 7 september 2009 09:51 schreef MobileSuit het volgende:
Ben vandaag weer aan het werk na 2 weken vakantie.
Voor mijn vakantie heb ik de overdracht gedaan van mijn werkzaamheden wat gedaan moet worden tijdens mijn afwezigheid.
Ik kom dus terug, blijkt er geen flikker gedaan te zijn.
Klanten boos omdat ze niet geholpen zijn, 2 weken aan werk wat nog gedaan moet worden + het "normale" werk.
Ik word er schijtziek van. Tijdens de vakanties van mijn collega's heb ik alles voor ze zitten doen + nog wat voorwerken voor ze zodat ze rustig hun mailen kunnen nakijken etc... maar als ze iets voor mij moeten doen dan is het weer te veel of te moeilijk.
Klacht: werkschuwe collega's.
Klacht: het goedmaken met klanten
Klacht: overwerken na je vakantie
Ow, en vragen hoe je vakantie is geweest schijnt ook moeilijk te zijn...
mijn eerste topic
quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2009 09:54 schreef Djahani het volgende:
Wat zei jij tegen je collega's en wat gaven hun als antwoord?
quote:Op maandag 7 september 2009 09:54 schreef UncleErnie het volgende:
En wat zeiden je collega's toen je ze hierop aansprak?
Weinig... ja druk, ja niet aan toegekomen.quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Kunnen ze alsnog mijn werk overnemen...quote:Op maandag 7 september 2009 09:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote bek voor iemand die via het CWI binnen is gekomen om formulieren te sorteren op datum.
Dan moet je niet op FOK! schelden, maar op je collega'squote:Op maandag 7 september 2009 09:56 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Weinig... ja druk, ja niet aan toegekomen.
Of in een mailtje: sorry ben er niet aan toegekomen.
Optyfen! De weken dat ik weg was zijn de rustigste weken van de maand. Hadden ze makkelijk mijn werk kunnen doen... maar nee... zo lang ze maar hun eigen werk doen is het wel best...
Lamme zakken...
En mijn vakantie was lekker. Dank voor het vragen.
Afgesproken is dat wat ik overdraag gedaan wordt.quote:Op maandag 7 september 2009 09:58 schreef UncleErnie het volgende:
En wat waren precies de afspraken die je gemaakt had? Er zomaar vanuit gaan dat ze al jouw zaken overnemen, enkel omdat jij dat andersom doet is natuurlijk ook dwaas.
Ja... zelfs een speciale hyves voor aangemaakt met foto's...quote:Op maandag 7 september 2009 09:58 schreef Godtje het volgende:
Who fucking cares hoe je vakantie was![]()
Zat je al klaar met de dia's in de hoop dat iemand ze wilde zien?
Link?quote:Op maandag 7 september 2009 10:03 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ja... zelfs een speciale hyves voor aangemaakt met foto's...
Wat je een serieuze post noemt..quote:Op maandag 7 september 2009 10:04 schreef Teezie het volgende:Oja gefeliciteerd met je eerste topic, dit is mijn eerste serieuse post
Dan is het allemaal best lomp gegaan. Dan blijf ik bij wat ik eerder zei. Niet op FOK! komen schelden, maar op je collega's gaan schelden.quote:Op maandag 7 september 2009 10:02 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Afgesproken is dat wat ik overdraag gedaan wordt.
Zoals dat met iedereen afgesproken is.
quote:
En TS gaf ook antwoord...quote:Op maandag 7 september 2009 09:56 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Weinig... ja druk, ja niet aan toegekomen.
Of in een mailtje: sorry ben er niet aan toegekomen.
Optyfen! De weken dat ik weg was zijn de rustigste weken van de maand. Hadden ze makkelijk mijn werk kunnen doen... maar nee... zo lang ze maar hun eigen werk doen is het wel best...
Lamme zakken...
En mijn vakantie was lekker. Dank voor het vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |