abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72511301
Goedemorgen fokkers.
Ik heb jullie hulp nodig.

Ik moet een hotel boeken vlakbij Nice Airport voor de nacht van dinsdag op woensdag. (a.s)
Opzich niet zo'n probleem, echter overal waar ik kijk moet je met een creditcard betalen, en die heb ik niet.

Er moet toch wel iets te fixen zijn zonder creditcard?
Iemand die me kan helpen?
pi_72511708
Die CC willen ze hebben voor het geval je niet op komt dagen, ik heb het nog nooit ergens zonder gezien, zeker niet bij de grotere ketens. Je kunt ook gewoon de goedkoopste zoeken en daar dinsdag naar binnen wandelen en dan ff hosselen over de prijs, of even vragen of iemand zo lief wil zijn zijn cc gegevens te gebruiken, 99% van de gevallen betaal je pas als je er geweest bent.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_72511985
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Goedemorgen fokkers.
Ik heb jullie hulp nodig.

Ik moet een hotel boeken vlakbij Nice Airport voor de nacht van dinsdag op woensdag. (a.s)
Opzich niet zo'n probleem, echter overal waar ik kijk moet je met een creditcard betalen, en die heb ik niet.

Er moet toch wel iets te fixen zijn zonder creditcard?
Iemand die me kan helpen?
Nja, tis geen hoogseizoen, dus vol zal t daar niet zitten. Als je nou gewoon erheen gaat en vraagt of ze nog kamers hebben...
Ik zat deze zomer een nachtje in Companile Hotel Nice Aéroport (459-461 Promenade des Anglais L’Arénas), ligt echt tegen het vliegveld aan, prima te doen
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  maandag 7 september 2009 @ 10:05:43 #4
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_72512329
Ik wil wel voor je betalen met CC, gaat je natuurlijk wel kosten
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_72512564
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:26 schreef Sjonnjoop het volgende:
Die CC willen ze hebben voor het geval je niet op komt dagen, ik heb het nog nooit ergens zonder gezien, zeker niet bij de grotere ketens.
Inderdaad, dat is ook mijn ervaring.
quote:
Je kunt ook gewoon de goedkoopste zoeken en daar dinsdag naar binnen wandelen en dan ff hosselen over de prijs,
Alleen betaal je bij binnenlopen altijd veel meer dan dat je vooraf via internet een deal maakt. Bovendien is er een kans dat het hotel bezet is. De TS wil waarschijnlijk een airport hotel omdat hij z'n gedurende zijn beperkte tijd maximaal wil uitrusten. Dan heb je geen zin om nog op zoek te gaan naar een hotel.
quote:
of even vragen of iemand zo lief wil zijn zijn cc gegevens te gebruiken, 99% van de gevallen betaal je pas als je er geweest bent.
Dit is de beste oplossing. Bij het inchecken kun je aangeven dat de creditcard vergeten moet worden. Je betaalt dan met je bankpas bijvoorbeeld 50 euro meer als borg en krijgt die bij het uitchecken weer terug.
pi_72512625
Ok, ik zie dat je morgen al vertrekt. Misschien als geruststelling: volgens booking.com zijn er 20 hotels met een airport shuttle. Ik herinner mij dat er op de luchthaven van Nice zo'n paneel is met een telefoon en knopjes om gratis een x aantal hotels te bellen. Je kunt dan de eerste deal pakken die redelijk klinkt. Hopelijk is je Frans wel redelijk :-)
pi_72512901
Je hebt geen hotelshuttle nodig.
Je zit vanaf het vliegveld in 15 a 20 minuten in Nice, gewoon met de bus voor 4 euro dus ik zou me niet beperken tot hotels naast het vliegveld
pi_72513332
Bedankt voor alle reacties.
Het is trouwens niet voor mezelf, m'n ma is op vakantie in Italie en vliegt via Nice, maar er rijden geen treinen op het tijdstip dat ze weg moet dus moet ze een hotel hebben. (ja, lekker geregeld, i know hehe)

Ik heb zo'n vermoeden dat het een lastige klus gaat worden, aangezien een CC regelen echt niet meer lukt nu.
Ik zat zelf al met het idee om gewoon te bellen maar wat hotels en te vragen of het gewoon contact kan bijvoorbeeld.
  Moderator maandag 7 september 2009 @ 14:22:00 #9
45833 crew  Fogel
pi_72518391
De allergoedkoopste aanbiedingen moet je vooraf betalen en zijn niet wijzigbaar en daardoor is het ook mogelijk om zonder CC te boeken (je bent je geld toch kwijt als je niet op komt dagen en ze hebben het geld al ontvangen). Als je nu een site opzoekt waar je met ideal of iets soortgelijks kan betalen is het probleem ook opgelost.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_72518902
En dat is het hele probleem, ik heb al 20 sites bezocht en overal moet je een CC hebben.
Als je mij een link kan geven naar een hotel daar die ideal of iets anders accepteert ben ik je eeuwig dankbaar.
pi_72519207
Kan een reisbureau dit niet voor je regelen? Dat je zegt ik wil dit-en-dit en dat je daar dan direct met PIN oid betaalt.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_72519236
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:42 schreef SimtekF1 het volgende:
En dat is het hele probleem, ik heb al 20 sites bezocht en overal moet je een CC hebben.
Als je mij een link kan geven naar een hotel daar die ideal of iets anders accepteert ben ik je eeuwig dankbaar.
Ga langs een reisbureau!
Zij kunnen voor je boeken en je kan daar gewoon pinnen
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  Moderator maandag 7 september 2009 @ 14:56:15 #13
45833 crew  Fogel
pi_72519245
Ik heb zelf geen ideal, maar een andere tip is om gewoon even bij een ouderwets reisbureau langs te gaan en daar met je pinpas het hotel betalen. Kost je waarschijnlijk wel een euro of 10-20 aan "administratiekosten", maar bij een hotel aan de receptie boeken is vaak zomaar 100¤ duurder dan vooraf (al is het maar 1 dag vantevoren).

-edit- volgende keer op f5 drukken... nu heb je 3 keer hetzelfde advies
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')