Nja, tis geen hoogseizoen, dus vol zal t daar niet zitten. Als je nou gewoon erheen gaat en vraagt of ze nog kamers hebben...quote:Op maandag 7 september 2009 09:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Goedemorgen fokkers.
Ik heb jullie hulp nodig.
Ik moet een hotel boeken vlakbij Nice Airport voor de nacht van dinsdag op woensdag. (a.s)
Opzich niet zo'n probleem, echter overal waar ik kijk moet je met een creditcard betalen, en die heb ik niet.
Er moet toch wel iets te fixen zijn zonder creditcard?
Iemand die me kan helpen?
Inderdaad, dat is ook mijn ervaring.quote:Op maandag 7 september 2009 09:26 schreef Sjonnjoop het volgende:
Die CC willen ze hebben voor het geval je niet op komt dagen, ik heb het nog nooit ergens zonder gezien, zeker niet bij de grotere ketens.
Alleen betaal je bij binnenlopen altijd veel meer dan dat je vooraf via internet een deal maakt. Bovendien is er een kans dat het hotel bezet is. De TS wil waarschijnlijk een airport hotel omdat hij z'n gedurende zijn beperkte tijd maximaal wil uitrusten. Dan heb je geen zin om nog op zoek te gaan naar een hotel.quote:Je kunt ook gewoon de goedkoopste zoeken en daar dinsdag naar binnen wandelen en dan ff hosselen over de prijs,
Dit is de beste oplossing. Bij het inchecken kun je aangeven dat de creditcard vergeten moet worden. Je betaalt dan met je bankpas bijvoorbeeld 50 euro meer als borg en krijgt die bij het uitchecken weer terug.quote:of even vragen of iemand zo lief wil zijn zijn cc gegevens te gebruiken, 99% van de gevallen betaal je pas als je er geweest bent.
Ga langs een reisbureau!quote:Op maandag 7 september 2009 14:42 schreef SimtekF1 het volgende:
En dat is het hele probleem, ik heb al 20 sites bezocht en overal moet je een CC hebben.
Als je mij een link kan geven naar een hotel daar die ideal of iets anders accepteert ben ik je eeuwig dankbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |