Ja scherp heyquote:
bonusbonusklacht: morgen weer tot 16:20quote:Op maandag 7 september 2009 01:22 schreef Drinky het volgende:
terechte klacht
bonusklacht: straks weer school
antiklacht: voor maar een uur
antiklacht: maar dinsdag niet
Ja ik ook.quote:
hoe vroeg dan? Ik hoef er eigenlijk helemaal niet vroeg uit, maar ik wil mezelf dwingen weer een normaal slaapritme te creëerenquote:Op maandag 7 september 2009 01:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Maar dat terzijde moet ik er morgen wel vroeg uit
Ik niet, dus veel sterkte voor je.quote:Op maandag 7 september 2009 01:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Maar dat terzijde moet ik er morgen wel vroeg uit
heel herkenbaar. Ik haat het om niet te kunnen slapen. Lig nu in mn donkere kamer in bed naar een fel lichtgevend kut schermpje te kijken omdat ik me anders nog harder verveelquote:Op maandag 7 september 2009 01:41 schreef Goofisch het volgende:
8:30. Maar mss ook wel wat later. Kijk wel.
Ieder geval niet later als 9:30 anders ben ik weer zo laat thuis morgenavond.
Daarin tegen kan ik goed omgaan met weinig slaap dus dat scheelt. Maar liever niet
tering.quote:Op maandag 7 september 2009 01:54 schreef Bonzoo het volgende:
Ik kan niet slapen omdat ik morgen om 9 uur in het ziekenhuis moet zijn omdat ik word geopereerd aan m'n arm, deze heb ik woensdag gebroken met een voetbalwedstrijd. Ook jeukt het als de pest maar kan niet krabben door het gips. De dokter zei dat ik misschien een externe fixateur krijg.
[ afbeelding ]
Zo, meteen maar alles brekenquote:Op maandag 7 september 2009 01:54 schreef Bonzoo het volgende:
Ik kan niet slapen omdat ik morgen om 9 uur in het ziekenhuis moet zijn omdat ik word geopereerd aan m'n arm, deze heb ik woensdag gebroken met een voetbalwedstrijd. Ook jeukt het als de pest maar kan niet krabben door het gips. De dokter zei dat ik misschien een externe fixateur krijg.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 7 september 2009 01:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo, meteen maar alles breken, sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |