Jeps.. ik heb wat leuke huisjes gezien. Even goed uitzoeken en dan een paar huisjes gaan bekijkenquote:Op maandag 7 september 2009 13:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah ok, het is wel echt een stad dat leeft, dat geef ik zelfs toe![]()
Dus je bent huisjes aan het bekijken?
Ja ik kreeg sowieso van de fotograafjes de tip voor Canon te gaan omdat je daar bijna niet mis mee kan gaan. EN ik wil er idd 1 die je zo hopsa in je broekzak kan douwenquote:Op maandag 7 september 2009 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Canon ixus is een mooi goed toestel met afmeting creditcard, en past dus goed in je broekzak
quote:Op maandag 7 september 2009 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even denken.... Eindhoven..... nunspeet... nee.... niemandsland.... nee.... wat was 't ook alweer?
En die hopsa zo uit je broekzak kan glijden als je in de achtbaan zit, of als je staat te hupsen op Lowlands in de modderquote:Op maandag 7 september 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kreeg sowieso van de fotograafjes de tip voor Canon te gaan omdat je daar bijna niet mis mee kan gaan. EN ik wil er idd 1 die je zo hopsa in je broekzak kan douwen
Arthur Numansdorp toch?quote:Op maandag 7 september 2009 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even denken.... Eindhoven..... nunspeet... nee.... niemandsland.... nee.... wat was 't ook alweer?
Ja die grote moet je om je nek hangen of in een très nerdy tasje doenquote:Op maandag 7 september 2009 13:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En die hopsa zo uit je broekzak kan glijden als je in de achtbaan zit, of als je staat te hupsen op Lowlands in de modder
Numansdorp en ambachtsheerlijkheid Cromstrijen horen bij elkaar ja.. waar je de rest vandaan hebt weet ik nietquote:Op maandag 7 september 2009 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arthur Numansdorp toch?
ambachtsheerlijkheid Cromstrijen
Fortis city
belief je nu een koekje ?quote:Op maandag 7 september 2009 13:47 schreef Keukenkast het volgende:
Ik zit op school en ik zag net een heel erg lelijk meisje met zwangerschapsstriemen op haar onderarmen. En ik heb mijn groepsopdracht al af en ik moet dat om vier uur pas presenteren. Dus dan zit ik hier vast.
Boehoehoehoehoe
Veeleisend ben je gelukkig nietquote:Op maandag 7 september 2009 13:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
en een knuffeltje en een cassanova
Hij moet wel een wit pak aantrekken en me optillen en in zijn armen de zonsondergang tegenmoet dragen. En dan, weet je wel, kontsex enzoquote:
valt mee vandaag, heb er al 1 op en voel me goedquote:Op maandag 7 september 2009 13:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier aan toe
hoe is het met je bijna-vriendjequote:Op maandag 7 september 2009 14:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hij moet wel een wit pak aantrekken en me optillen en in zijn armen de zonsondergang tegenmoet dragen. En dan, weet je wel, kontsex enzo
Lief heeft het een beetje druk met zijn universitaire studies. Maar deze week heeft hij tijd voor me, zei hij. Waarom heb ik altijd drukke bijna-vriendjes?quote:
Dag romantisch moment ...quote:Op maandag 7 september 2009 14:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hij moet wel een wit pak aantrekken en me optillen en in zijn armen de zonsondergang tegenmoet dragen. En dan, weet je wel, kontsex enzo
Dat kan niet romantischquote:Op maandag 7 september 2009 14:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat jij wil, romantische kontsex dan
Het kan reuze romantisch zijn hoor. Dat weet jij alleen nietquote:Op maandag 7 september 2009 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kan niet romantisch
Zelfs 20 duizend kaarsjes om het bed heen maken het niet romantisch
Dan komt het door het woord kontseksquote:Op maandag 7 september 2009 14:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het kan reuze romantisch zijn hoor. Dat weet jij alleen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |