Ik wil terug naar bed.quote:Op maandag 7 september 2009 10:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou jaaa, je hebt toch wel heel koel en hard op alles gereageerd?![]()
Het scheelt wel, nu kun je weer aan de koffie
Jij werkt bij het waterschap/hoogheemraadschap, en bent belast met afvalstoffen regelenquote:Op maandag 7 september 2009 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste zeikvergadering van vandaag alweer achter de rug.
Goh, jij hier?quote:Op maandag 7 september 2009 10:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben vandaag lekker vrij hooritt anderen
![]()
Is dat verrassend bij SAJ?quote:Op maandag 7 september 2009 10:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou jaaa, je hebt toch wel heel koel en hard op alles gereageerd?![]()
Het scheelt wel, nu kun je weer aan de koffie
Hoezo, heb je niet goed geslapen doordat je zoveel aan mij moest denken?quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 11:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoezo, heb je niet goed geslapen doordat je zoveel aan mij moest denken?
Het kan ja, maar het hoeft nietquote:
Is dat de H van Hoer?quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Done
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik werk in Leiden, schatquote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het kan ja, maar het hoeft niet![]()
Dus jij bent weer in Rotterdam aan het werk ofzo?
Ik zit er niet meer zo goed in eigenlijk... dus nee, geen tipsquote:Op maandag 7 september 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, zometeen een fototoestel kopen.
Tips? Gene spiegelreflex, joekel, wisselbare lens etc.
Gewoon, simpel, goed, compact.
Wat heb ik nou aan jou?!quote:Op maandag 7 september 2009 12:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit er niet meer zo goed in eigenlijk... dus nee, geen tips
Ok lieverd, waarom wil je in Rotterdam wonen danquote:Op maandag 7 september 2009 12:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werk in Leiden, schat
Ik wil in Rotterdam wonen
.......... ik voel een afstand.quote:
Canon ixus is een mooi goed toestel met afmeting creditcard, en past dus goed in je broekzakquote:Op maandag 7 september 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, zometeen een fototoestel kopen.
Tips? Gene spiegelreflex, joekel, wisselbare lens etc.
Gewoon, simpel, goed, compact.
Omdat ik Rotterdam geweldig vindquote:Op maandag 7 september 2009 13:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok lieverd, waarom wil je in Rotterdam wonen dan
Ah ok, het is wel echt een stad dat leeft, dat geef ik zelfs toequote:Op maandag 7 september 2009 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat ik Rotterdam geweldig vind!
En omdat ik hier niet zo heel lang meer wil blijven
Aaaaand you love me for thatquote:
Even denken.... Eindhoven..... nunspeet... nee.... niemandsland.... nee.... wat was 't ook alweer?quote:Op maandag 7 september 2009 13:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet in Eindhoven gaan wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |