maar die heeft al 1 jaar lang een vriendinquote:Op maandag 7 september 2009 20:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, had ik al gevraagd. En je gaf aan dat je een big flamer in de klas hebt.![]()
shhhtquote:Op maandag 7 september 2009 20:33 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Beschikbaar als platinum collection.
vriendin als in girlfriend? En hij speelt hetero? En niemand zegt wat over die roze olifant in the room.quote:Op maandag 7 september 2009 20:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar die heeft al 1 jaar lang een vriendin
hmm, heb je iets uitgespookt?quote:
Jij bent niet degene die hier iets over zou moeten zijn, Mister Pink Elephantus Giganticus himselfquote:Op maandag 7 september 2009 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vriendin als in girlfriend? En hij speelt hetero? En niemand zegt wat over die roze olifant in the room.
o.k. it got lost in translation
Volgens mij is ie wel gewoon hetero maar hij leek in iedergeval meer gay dan ikquote:Op maandag 7 september 2009 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vriendin als in girlfriend? En hij speelt hetero? En niemand zegt wat over die roze olifant in the room.
o.k. it got lost in translation
quote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent niet degene die hier iets over zou moeten zijn, Mister Pink Elephantus Giganticus himself
Mja... ik denk niet dat je heel veel keus hebt in deze economie, wel?quote:Op maandag 7 september 2009 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, had ik afgelopen donderdag. Op mijn geboortedag nog wel. Zie je, hoe ik express niet verjaardag zeg?
![]()
het is bij een Pr-bureau (Marketing & Analyse). Gesprek ging wel goed. Maar had me het toch anders voorgesteld. Tis echt kantoorshit. En dat heb ik nog wel gehad. Ik was onder de impressie dat het meer hands on zou zijn en met klanten and shit.
Ik ben nog in dubio.
niksquote:Op maandag 7 september 2009 20:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmm, heb je iets uitgespookt?![]()
ik ben er een paar dagen niet. En de wereld is up side down.
oh, dus hij ziet er niet uit als Boy George of Pete Burns?quote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij is ie wel gewoon hetero maar hij leek in iedergeval meer gay dan ik
denk jijquote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar ik ben geen flamer dus ik kan voor hetero doorgaan. Alleen als ik echt dronken ben, schijn ik nog al uitspraken te hebben.
dat ik eventueel maybe door de mand zou vallen.
nope,quote:Op maandag 7 september 2009 20:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oh, dus hij ziet er niet uit als Boy George of Pete Burns?
welke titelquote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef mike_hunt het volgende:
Yuri,
wel je titel verdedigd in dagcijfers?![]()
![]()
Topic titel.quote:
Nee das waar. Heb volgende week een ander gesprek.quote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja... ik denk niet dat je heel veel keus hebt in deze economie, wel?
*ghetto mode on*quote:
nog naar 'Amsterdam' geweest?quote:
Precies. Als die uitspraken die ie hier doet ook maar voor de helft in het echte leven gemaakt worden dan hoort een dove nog wel dat ie gay is.quote:
dat je de hoogste in de lijst ben van de mensen hier.quote:
ook niet, zou naar de club gaan maar dat ging ook niet door, maar heb wel eindelijk weer eens echt vermaakt in de stamkroeg.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Als die uitspraken die ie hier doet ook maar voor de helft in het echte leven gemaakt worden dan hoort een dove nog wel dat ie gay is.
O ja, ik vergat even dat jij ene dubbelleven hebtquote:Op maandag 7 september 2009 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in welk echt leven, sweetie. Hier of in Nederland?
das altijd leuk!quote:Op maandag 7 september 2009 20:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook niet, zou naar de club gaan maar dat ging ook niet door, maar heb wel eindelijk weer eens echt vermaakt in de stamkroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |