Valt volgens mij wel mee, ja ze zijn leuk, en nee niet leuk op die mannierquote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
luie donderstraal![]()
![]()
Kom je nu al om in het huiswerk? Heb je een leuke klasgenoten?
sup sweetie?quote:
wat bedoel je op die manier?quote:Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee, ja ze zijn leuk, en nee niet leuk op die mannier
Sorry, werd afgeleid door mijn nieuwe cameraquote:Op maandag 7 september 2009 20:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Ang3l doet er wel lang over om hier te komen..
quote:Op maandag 7 september 2009 20:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sup sweetie?![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
*zingt 'Er is er één jarig, hoera, hoera*
(tis maar goed dat ik dit topic heb teruggelezen)
Uit jouw mond is dat... eh... ja.quote:
anders vraag je direct zijn ze neukbaarquote:Op maandag 7 september 2009 20:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat bedoel je op die manier?![]()
Nee, ik bedoel zijn ze aardig. Zit je al bij de harde kern? (dat zocht ik altijd meteen op)
Oh. Nou. Als je zo snel bent afgeleid, laat het dan allemaal maar.quote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, werd afgeleid door mijn nieuwe camera
Ik was hem aan het uitproberen zodat we kunnen filmen hoorquote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh. Nou. Als je zo snel bent afgeleid, laat het dan allemaal maar.
ja dank je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
o god ja, ik moet hier weer in mijn sexrolquote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uit jouw mond is dat... eh... ja.
quote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dank je!![]()
ja turning 25 ain't easy.Ik weet 't, maar toch ga ik het nog een keer proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
amateur pr0nquote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was hem aan het uitproberen zodat we kunnen filmen hoor
Nee, had ik al gevraagd. En je gaf aan dat je een big flamer in de klas hebt.quote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
anders vraag je direct zijn ze neukbaar
Filmen? Ik dacht meer aan een live stream op Cam4, zodat iedereen hier kan meekijken. Als Steve dat tenminste ook goed vindt.quote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was hem aan het uitproberen zodat we kunnen filmen hoor
o god ja, morgen is de big day!quote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar toch ga ik het nog een keer proberen
heb je dat weleens gedaan?quote:
Ow. Uhm.quote:Op maandag 7 september 2009 20:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Filmen? Ik dacht meer aan een live stream op Cam4, zodat iedereen hier kan meekijken. Als Steve dat tenminste ook goed vindt.
ja, had ik afgelopen donderdag. Op mijn geboortedag nog welquote:Op maandag 7 september 2009 20:29 schreef wonderer het volgende:
Hey Mike, had je nou een sollicitatiegesprek enzo? Hoe ging dat?
quote:Op maandag 7 september 2009 20:33 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Beschikbaar als platinum collection.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |