Kan ik die straat leeg van je kopen voor 100miljoen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:16 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb vanochtend een idioot lange straat in Canada gekocht voor 15 miljoen (van de bank, niet van een andere speler)., kan ik idioot veel flats op bouwen
Maakt niet uitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:08 schreef cptmarco het volgende:
alsje trouwens een straat aan de bank verkoopt is het dan handig om eerst alle huizen te verkopen en daarna pas de straat? Of maakt dat niets uit?
Als die straat er morgen nog is, wil ik 50M bieden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:45 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb wel in de aanbieding: Ritmeesterweg (drenthe) waarde 30 miljoen, huur 12 miljoen p.j P.D.!. t.e.a.b!!!
Sorry, heb je bod geweigerd. Ik ga ze zelf bebouwen de komende dagen en kan dan -met de juiste investeringen- de straten erg winstgevend maken. Zulke straten vind ik niet snel weerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:44 schreef NickEnzo het volgende:
Bod gedaan aan jou detulp.Wilde wel meer bieden op een lege straat, maar hij heeft al wat flats erop die niet erg veel verdienen t.o.v. de flats die ik er op wil bouwen.
waarschijnlijk om die reden...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:36 schreef detulp050 het volgende:
Waarom wil je die straat zo graag, vanwege de lengte? Als ik de straat volbouw (en met inkomsten duurdere gebouwen er op zet) kom ik wel op een huurinkomst van 200 miljoen per dag.
Welke belasting? Zorg dat je niet meer dan 5 straten hebt en je lapt geen centquote:
Dat komt omdat de straatnamen uit een andere database komen dan google maps.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef Nizno het volgende:
Wat ik erg origineel vind is dat ze oudere monopolystraten op een nieuwere map van google hebben gelegd.
De Helterbult in Roden bijvoorbeeld, bestaat op de map van google niet meer. Terwijl de straat nog wel te koop is.
Omfg. Waarom lukt mij dat nooit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb net een straat van 5 miljoen kaal gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |