Vervuilers leg ik weg, doe ik niets mee... geen zin om een vendetta met iemand te starten. Heb wel een tweede 'pestaccountje' aangemaakt met als enige doel figuren terug te pakken die m'n gewone account verneuken.quote:Op maandag 21 september 2009 10:56 schreef misteriks het volgende:
spaar je die kanskaarten op? ; want ik heb nog geen zin om buren te saboteren; ben nog te druk bezig m'n halve stad op te kopen
Nope... je kunt er maar 1 hebben. en wanneer je die bewaart en vervolgens trek je een andere kanskaart ben je die kwijt die je had bewaard.quote:
Wel jammer eigenlijkquote:Op maandag 21 september 2009 19:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
Nope... je kunt er maar 1 hebben. en wanneer je die bewaart en vervolgens trek je een andere kanskaart ben je die kwijt die je had bewaard.
http://wiki.mymonopolycitystreets.com/index.php5/Chance_cardsquote:Every time a player either builds a new building or buys a new street, he has an (currently unknown) chance of acquiring a chance card.
A common method for obtaining multiple and/or specific Chance Cards is to repeatedly place lots of Green Houses (cost $50k) on an empty street, since there does not appear to be any correlation between the size of the purchase and the odds of getting a chance card. Players also commonly sell properties to the bank for half their purchase price in order to try to build more Green Houses, which increases the chances of a chance card (which includes more money, removal of a hazard or any other property, addition of a bonus building, among other things).
quote:Maintenance
The site will be going down for maintenance at approximately 10AM eastern time today, for approximately 3 hours. When it comes back up, we will have implemented procedures to start dealing with the cheating that has been widely reported.
Thank you for your continued patience as we work to improve the game.
Klik op het rode kruisje en je kan het huisje verkopen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:40 schreef misteriks het volgende:
kan je eigenlijk eigen huisjes afbreken (om een groter id plaats te zetten) ?
of, hoe zit dat als je je huisje verkoopt? gaat dat naar de bank? en kun je dan zelf nog bouwen op die plek?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:40 schreef miss_bleu het volgende:
tevveeeeeep k doe ook mee.
Vind het nog steeds stom dat je maar 1 keer per dag geld krijgt
Ik sleep 25M per dag binnen, bied ik 10M voor een straat die 600K waard is, vraagt de eigenaar 50M. Dus niet, ik heb in twee van zijn straten een milieuvervuiler gebouwd.quote:
Komt vanzelf. Koop dure straten, de gebouwen kosten altijd evenveel, maar brengen meer op op dure straten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:02 schreef DragonFire het volgende:
per dag! :|ik zit niet eens aan zoveel als totale score.
Kijk naar de aanschafprijs van de straat. Kijk daarna hoeveel de gebouwen per dag opleveren. Bij dure straten is dat veel meer dan goedkope straten, maar de aanschafprijs is altijd gelijk (50k voor het goedkoopste huisje).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:11 schreef DragonFire het volgende:
Ik heb een straat van 17 mil, is dat goed?
nee 17 is de aanschaf prijs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Kijk naar de aanschafprijs van de straat. Kijk daarna hoeveel de gebouwen per dag opleveren. Bij dure straten is dat veel meer dan goedkope straten, maar de aanschafprijs is altijd gelijk (50k voor het goedkoopste huisje).
Verdere strategie mag je zelf op oefenen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:25 schreef DragonFire het volgende:
[..]
nee 17 is de aanschaf prijs.
Hij is nu 40 waard
Misschien zijn er (kleine) steden die nog niet ontdekt zijn, als je de Kerkstraat in Schubbekutteveen kan kopen en die vol kan bouwen met grote gebouwen heb je een goede basis om mee te beginnen. Ook kan je proberen straten over te kopen van anderen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:20 schreef FinancialBubble het volgende:
Is het nog leuk om nu te beginnen? Of heb je dan al zoveel achterstand dat er niks meer aan is?
Yes. Elke ochtend (02.00) wordt je geld bijgewerkt aan de hand van je inkomst en belasting. En dan kan je weer nieuwe huizen kopen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef FinancialBubble het volgende:
Ok, heb een paar straatjes gekocht, wat huisjes gebouwd. En nu is mijn geld op. Wat nu?! Wachten tot morgen?
Komt in orde ^^quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:19 schreef diertjuh het volgende:
Hij/zij heet Almylo
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Komt in orde ^^
Doe ik nog iets nuttigs met mijn account
Niveau 5.. Rond de 600 miljoen netto per dag. Helaas kreeg ik voornamelijk vervuilers, en alle straten zijn beschermdquote:
Bod is onderwegquote:Op maandag 5 oktober 2009 07:09 schreef NickEnzo het volgende:
Ik speel ook mee.Naam = Kappaa.
Begin nu een beetje met hele dure gebouwen te maken op lange straten, heb nu iets van 3straten die meer dan 150m waard zijn.Alleen die belasting is wel zwaar kut.
Bruto huur : 203,559,000
Belasting : 97,228,000
Netto : 106,331,000
._.
Wilt er iemand misch een paar straten van mij kopen? Moet ze wegdoen om de belasting te verlagen.
St Pauls Rd. - New York - min bod 19,616,000 - Huurwaarde 9,627,000
Markteweg - Overijssel - min bod 2,862,000 - Huurwaarde 1,906,000
Lichtmisweg - Overijssel - min bod 3,730,000 - Huurwaarde 2,510,000 (Bonusgebouw)
Leertendijk - Overijssel - min bod 2,540,000 - Huurwaarde 1,598,000 (Bonusgebouw)
Hermelenweg - Overijssel - min bod 10,666,000 - Huurwaarde 8,039,000
Haersterbroekweg - Overijssel - min bod 5,022,000 - Huurwaarde 2,490,000 (Bonusgebouw)
Gilles hill Rd - Connecticut - min bod 5,961,000 - Huurwaarde 4,030,000
Broad St - New Britain Connecticut - min bod 10,852,000 - Huurwaarde 7,713,000
aah dat is wel tofquote:Op maandag 5 oktober 2009 03:40 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Niveau 5.. Rond de 600 miljoen netto per dag. Helaas kreeg ik voornamelijk vervuilers, en alle straten zijn beschermdMaar heb wel nog wat kunnen slopen ^^
ohja, bod uitgebracht vanochtend....quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:09 schreef NickEnzo het volgende:
Hermelenweg - Overijssel - min bod 10,666,000 - Huurwaarde 8,039,000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |