KAMPIOEN kunnen ze mij niet meer afzeiken met ajax
AJAX IS ART !!!!
WE ARE THE CHAMPIONS !!!
quote:Het UEFA Cup maar dat ter zijde!
Op zondag 05 mei 2002 20:48 schreef Doc het volgende:
Hoe lang moeten we horen dat jullie die EUFA cup winnen? ALS jullie 'm winnen...
Als wij hem winnen zullen je mij niet veel horen hier, want dan zit ik tot zondag in Rotjeknor aan de drank!
quote:Toch leuk om te zien dat er hier ook echte supporters zitten.
Op zondag 05 mei 2002 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd alle Ajax-supporters met het kampioenschap.
Het was trouwens vrij relaxed gisteren in amsterdam, tot de ME haar overtollig testosteron kwijt moest.
P2 was gewoon een aanfluiting, ik hoop dat we dat nooit meer hoeven meemaken. Onwaardige plek voor een huldiging.
Ik heb me wel vermaakt, maar volgend jaar gewoon weer leidseplein zoals het hoort.
En nou nog ff door utrecht heen en dan zijn de prijzen voor dit seizoen weer binnen.!!!!
JODUH!!!!!!!!!!
quote:Ik denk dat ik dat ding maar voorlopig de EUFA cup ga noemen
Op maandag 06 mei 2002 10:53 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Het UEFA Cup maar dat ter zijde!
Als wij hem winnen zullen je mij niet veel horen hier, want dan zit ik tot zondag in Rotjeknor aan de drank!
En na dat lange weekend heb zo'n last van Korsakoff datje al volledig vergeten bent dat F'noord de EUFA cup gewonnen heeft. Mooi, dan hoeven we dat hier ook niet weken/maanden/jaren aan te horen
(Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je geheugen zodanig aangetast is dat je natuurlijk iedere dag weer volkomen verrast bent door het goede nieuws dat F'noord ook weer eens een Europees prijsje gewonnen heeft, en ons daar keer op keer weer aan moet herinneren: the horror!)
quote:Het fanatiekere deel niet...het meelopersgedeelte wel.
Op zondag 05 mei 2002 20:47 schreef Doc het volgende:[..]
Zijn Ajaciede dan gewoon sportiever dan die F'noorders?
quote:Hehehehehehehe!
Op maandag 06 mei 2002 12:52 schreef Doc het volgende:[..]
Ik denk dat ik dat ding maar voorlopig de EUFA cup ga noemen
En na dat lange weekend heb zo'n last van Korsakoff datje al volledig vergeten bent dat F'noord de EUFA cup gewonnen heeft. Mooi, dan hoeven we dat hier ook niet weken/maanden/jaren aan te horen
![]()
(Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je geheugen zodanig aangetast is dat je natuurlijk iedere dag weer volkomen verrast bent door het goede nieuws dat F'noord ook weer eens een Europees prijsje gewonnen heeft, en ons daar keer op keer weer aan moet herinneren: the horror!)
LoL @ Doc!
Dit vond ik nu ECHT een zeer humoristische bijdrage van een ajacied!
quote:Zwak, zwak , zwak
Op zondag 05 mei 2002 15:56 schreef valek het volgende:
Weet je wat pas irritant is. Dat kloteajaxus. Nu begint dat gemekker weer op tv. Ajax de beste dit, ajax de beste dat. laat me niet lachu. Het stelt helemaal niets voor. Er was sowieso sprake van een lichte competitievervalsing. Door 2 keer geen uitsupporters toe te laten. En te tweede. Psv en Feyenoord hadden het veel zwaarder,omdat zij en ajaxus niet ook nog europees moesten spelen. Ja als je dan nog geen kampioen meer wordt dan ziet het eruit.
Jij bent echt zo'n zielig figuur Gsus kan je niet tegen je verlies ofzo, europees of niet als je eerste wordt ben je de terechte winnaar en geen gezeik over europees
ZIELIG Figuur, dat ben jij!!!!!
quote:
Op maandag 06 mei 2002 15:26 schreef beelzebub het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties.Ik wacht nog op die van DIGGER en CAZZO.
quote:Vision is NIET voor Feyenoord! Integendeel hij is voor psv!
Op zondag 21 april 2002 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zoals ik al eerder zei..Hij is voor feyenooit..Zie het als een mentale handicap..Een soort van terminale ziekte, maar dan erger waar je mee moet leren leven..
Hij heeft wel een gruwelijke hekel aan ajax!
(Ik weet niet wat voor ongenuanceerde opmerking hij heeft gemaakt?)
quote:Cazzo bedankt voor deze sportieve geste.
Op maandag 06 mei 2002 15:38 schreef CAZZO het volgende:[..]
[afbeelding]paupers feliciteren?in nog geen honderd jaar [afbeelding]
En jij nog gefeliciteerd met het geweldige seizoen van FC Twente.
quote:12e plaats das zeker niet gek als je rond de winterstop op de 17e plaats stond.
Op maandag 06 mei 2002 15:49 schreef tong80 het volgende:[..]
Cazzo bedankt voor deze sportieve geste.
En jij nog gefeliciteerd met het geweldige seizoen van FC Twente.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |