quote:Maar nu wel.
Op maandag 22 april 2002 08:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Als ze kampioen zijn, zal ik hier een felicitatie plaatsen. Nu dus (nog?) niet...
Vandaag is een dag van rouw.
Lang leve Jan van Halst. Fuck PSV, stelletje kutboeren, 2-2 gelijk spelen tegen de Super Boeren. (hoe kun je )
WOEHA!
Ik wil toch ook even mijn medeleven tonen aan al die psv-fans die ik ken...sterkte jongens!
Die op de puinhopen van Beenhakker en Adriaanse toch nog de zaak op de rails kreeg.
Ondanks de titel hoop ik toch echt dat de bezem door de selectie gaat en dat ze eindelijk weer een linksbuiten halen ( lees Sikora ) waarmee ze hun eigen systeempje weer kunnen spelen.
Tis toch een beetje je eigen afkomst verloochenen, met die 4-4-2.
Dat we nu weer jaren kunnen gaan aanhoren dat ze kampioen zijn, dat is het ergste!
Jaren waren ze muisstil en nu kruipen ze weer onder stenen uit om "hun" ajaks aan te moedigen!
quote:idd dit is pas het begin.
Op zondag 05 mei 2002 15:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Dat we nu weer jaren kunnen gaan aanhoren dat ze kampioen zijn, dat is het ergste!
quote:1 punt in de Champions Leaugue!
Op zondag 05 mei 2002 16:05 schreef tong80 het volgende:idd dit is pas het begin.
quote:Valt best mee sinds Koeman met vd Meyde die toch ondertussen een echte buitenspeler te noemen is
Op zondag 05 mei 2002 15:57 schreef michelos het volgende:Tis toch een beetje je eigen afkomst verloochenen, met die 4-4-2.
Oh enne dit kampioenschap voelt erg lekker en doet me meer dan in de tijd dat Ajax vaak kampioen werd WOEHAAAA!
quote:V.d. Meyde is altijd al een rechtsbuiten geweest in de jeugd.
Op zondag 05 mei 2002 16:12 schreef Machiel het volgende:Valt best mee sinds Koeman met vd Meyde die toch ondertussen een echte buitenspeler te noemen is
Maar met een buitenspeler in een 2 spitsensysteem spelen waarbij ze veel uitwijken naar de zijkanten is nog steeds niet hetzelfde als hun eigen huisstijl met buitenspelers.
Maar dat ligt eraan dat Mido geflopt is op links en Koeman daar geen vervanger voor heeft en dus kan ik het ze niet verwijten als je de spelers niet hebt ervoor.
quote:Ik wacht.
Op maandag 22 april 2002 08:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Als ze kampioen zijn, zal ik hier een felicitatie plaatsen. Nu dus (nog?) niet...
quote:Bedankt voor je sportieve geste.
Op zondag 05 mei 2002 20:36 schreef chelloboy het volgende:
laat ook maar
quote:Bedankt....mede namens de andere Ajax- supporters.
Op zondag 05 mei 2002 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd alle Ajax-supporters met het kampioenschap.
quote:Zijn Ajaciede dan gewoon sportiever dan die F'noorders?
Op zondag 05 mei 2002 15:10 schreef Cart_man het volgende:
Nooit, maar dan echt nooit, zal ik een @j@ksied feliciteren met het behalen van het kampioenschap.![]()
Vandaag is een dag van rouw.
quote:Hoe lang moeten we horen dat jullie die EUFA cup winnen? ALS jullie 'm winnen...
Op zondag 05 mei 2002 15:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Dat ze nu kampioen zijn is nog niet eens het ergste!Dat we nu weer jaren kunnen gaan aanhoren dat ze kampioen zijn, dat is het ergste!
Jaren waren ze muisstil en nu kruipen ze weer onder stenen uit om "hun" ajaks aan te moedigen!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Mij ook.
Op zondag 05 mei 2002 16:12 schreef Machiel het volgende:[..]
Oh enne dit kampioenschap voelt erg lekker en doet me meer dan in de tijd dat Ajax vaak kampioen werd WOEHAAAA!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |