abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4284953
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 20:37 schreef spudsimon het volgende:
vriend van me heeft ongeveer 4 weken een mooie foto van PEP gemaakt : http://www.landsheer.com/tweakers/pep.jpg .
*save*

Wat een mooie Pep!
Nu kun je duidelijk zien hoe zwaar ze het had ten tijde van m'n icon, toen ze bijna moest bevallen.

En als je die kist nog een beetje fatsoeneert gaan ze er misschien nog een keer in...

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_4288871
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 21:38 schreef CartWOman het volgende:

[..]

En als je die kist nog een beetje fatsoeneert gaan ze er misschien nog een keer in...

Thanks!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_4296737
Hoe gaat t trouwens met t eten?? Doen ze dat al zelf en krijgen ze dan ook minder van Pep??

Zoooooooooo lieeeeeeeeeeeeeeffff!!!!!!!!!!!!!!

pi_4299339
Nee ik heb beetje moeite met het eten geven. Pep heeft het al een aantal keer opgegeten. Heb nu voer gekocht wat zij lekkerder vind dan haar normale voer, en dat helpt enigzins. Er is nog een katje die er nog niet uit eet.
De katjes beginnen ongeveer een kwartier na het eten al te poepen en plassen ( is dit normaal ??? ). Ik probeer hier op te letten en ze dan gelijk in de katten te zetten maar ze snappen het nog niet echt ( beginnen het kattenvoer te eten... )
pi_4299366
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 20:58 schreef ShagNaaT het volgende:
Nee ik heb beetje moeite met het eten geven. Pep heeft het al een aantal keer opgegeten. Heb nu voer gekocht wat zij lekkerder vind dan haar normale voer, en dat helpt enigzins. Er is nog een katje die er nog niet uit eet.
De katjes beginnen ongeveer een kwartier na het eten al te poepen en plassen ( is dit normaal ??? ). Ik probeer hier op te letten en ze dan gelijk in de katten te zetten maar ze snappen het nog niet echt ( beginnen het kattenvoer te eten... )
OEEEEPS!!! Ik had niet door dat de laptop waar ik nu op zit nog ingelogt zat onder het account van m'n vriendin . Sorry Nathalie!!!!
  donderdag 23 mei 2002 @ 22:33:55 #181
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_4300783
Goh, wat zou ik graag toch eens een kopje koffie bij je komen drinken, alleen al om die schatjes eens te knuffelen. Ben alleen bang dat ik er dan geen afscheid van zou kunnen nemen.
never play games........
pi_4303604
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 22:33 schreef femfatale het volgende:
Goh, wat zou ik graag toch eens een kopje koffie bij je komen drinken, alleen al om die schatjes eens te knuffelen. Ben alleen bang dat ik er dan geen afscheid van zou kunnen nemen.
bij deze uitgenodigd just mail me
pi_4303658
ow, dan komen we met zijn allen hoor!
pi_4303699
ik vind het best
pep & kittens meeting
  vrijdag 24 mei 2002 @ 01:17:17 #185
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_4303715
wow.... wat zijn ze al groot geworden zeg
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 24 mei 2002 @ 12:09:00 #186
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_4307360
hihi, wat leuk zeg die ontdekkingsreizigertjes. ik zag dr net eendje die de kist uitklauterde *snoezig*

wat een grote poesies alweer. en fijn hoor dat ze evengoed nog vaak in de kist verblijven. trouwens, wat een prachtige kist, en wat een mooi deurtje (ik zag zojuist voor t eerst mmoie plaatjes ervan).

aanvulling: en dan lekker & 'lurken&snurken' bij mamaPep.

[Dit bericht is gewijzigd door KWAKje op 24-05-2002 12:59]

" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_4308291
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 12:09 schreef KWAKje het volgende:
hihi, wat leuk zeg die ontdekkingsreizigertjes. ik zag dr net eendje die de kist uitklauterde *snoezig*

wat een grote poesies alweer. en fijn hoor dat ze evengoed nog vaak in de kist verblijven. trouwens, wat een prachtige kist, en wat een mooi deurtje (ik zag zojuist voor t eerst mmoie plaatjes ervan).

aanvulling: en dan lekker & 'lurken&snurken' bij mamaPep.

jah die kist is echt heel makkelijk. Heb ik van een vriendin van mij geleent. Ik kan dat luikje zelfs vergrendelen, als ik dat niet doe kunnen de katjes het zelf nml. open krijgen. Ook zit er een deksel bovenop, waarmee ik de kist voor de helft kan afsluiten voor wat beschutting, en heeft er tot een week geleden een elektrische deken in gezeten met een lakentje er over heen .
pi_4308621
Het is erg leuk nu; de kittens zijn in de kist; twee liggen te slapen en de andere twee zijn aan het stoeien
pi_4308684

En dat zijn waarschijnlijk de laatste foto's die ik van de kittens maak. Morgen ga ik verhuizen en ik hoop dat mijn kabel het direct doet in mijn nieuwe huis, maar ik vrees het ergste.

Vond dit topic het leukste van het afgelopen half jaar.
spudsimon heel erg bedankt dat je dit wondertje met ons wilde delen

pi_4310013
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 13:41 schreef Sanshine het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En dat zijn waarschijnlijk de laatste foto's die ik van de kittens maak. Morgen ga ik verhuizen en ik hoop dat mijn kabel het direct doet in mijn nieuwe huis, maar ik vrees het ergste.

Vond dit topic het leukste van het afgelopen half jaar.
spudsimon heel erg bedankt dat je dit wondertje met ons wilde delen

graag gedaan . Jij bedankt voor het plaatsen van de screenshots, ik zal ze op de site plaatsen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 mei 2002 @ 15:11:39 #191
22592 crew  Ole
pi_4310070
ze zijn wel heel leuk he!
Heb zelf een grote zwart witte kater.
Bijna net zo getekend als die kleintjes.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_4312891
ik heb nieuwe ( super scherpe ) foto's geplaatst onder de categorie foto's op de site, gisteren gemaakt met digicam
pi_4313677
Sorry als de layout naar de klote gaat, maar dit móet gewoon ff!!

pi_4313684
En San, wat een práchtige shots!!
  vrijdag 24 mei 2002 @ 22:06:56 #195
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_4314834
A Gossie,, Wat een scheetje, die zou je toch zo mee willen nemen naar huis.

Enne Ik mail je gauw, want ik wil ze toch zeker IRL zien.

never play games........
pi_4317154
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 22:06 schreef femfatale het volgende:
A Gossie,, Wat een scheetje, die zou je toch zo mee willen nemen naar huis.

Enne Ik mail je gauw, want ik wil ze toch zeker IRL zien.

simon @ landsheer .com
pi_4317163
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 20:34 schreef CartWOman het volgende:
Sorry als de layout naar de klote gaat, maar dit móet gewoon ff!!

[afbeelding]

hier zit nog wel een verhaal aan vast. Dit katje is ongeveer 2 uur ontzettend onrustig geweest omdat ze schrok van de flits ( heb ik zelf ook wel eens gehad ), hadden we per ongeluk aan laten staan en niet echt bij nagedacht.
pi_4317180
de katjes zijn trouwens zo goed als zindelijk ( wat leren die snel zeg!! schitterend!!).
Ik heb een keer een hele middag naast ze zitten werken, telkens als ik een verdachte zitbeweging zag heb ik ze in de kattenbak naast de kist gezet en ze ff flink met hun pootjes door het grind gehaald.
Dit blijkt goed te werken, ze poepen en plassen niet meer in de kist, zodra ik ze in de kattenbak zet beginnen ze, nu nog een kwestie van wachten totdat ze deze zelf weten te vinden .
pi_4317236
Goed zo Simon!

Dat is idd de beste manier; en die bak vinden ze zeker.

Arm beessie, na die flits.
Maar alles is goedgekomen zie ik.
Welterusten alvast!

pi_4317260
De laatste dan...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')