abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72504232
De TT zegt het al..

Nu is die partitie (148gb) vol, omdat hij tijdens de install niet geformatteerd is. Hoe zorg ik ervoor dat ik hem alsnog kan formatteren, of iig dat ik de overige space weer kan gebruiken, zonder dat ik het hele zooitje opnieuw moet doen?
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_72504507
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef Lamzak_ het volgende:
De TT zegt het al..

Nu is die partitie (148gb) vol, omdat hij tijdens de install niet geformatteerd is. Hoe zorg ik ervoor dat ik hem alsnog kan formatteren, of iig dat ik de overige space weer kan gebruiken, zonder dat ik het hele zooitje opnieuw moet doen?
Wat je beweert is onmogelijk. Je kunt een OS echt niet installeren op een ongeformatteerde schijf. In dit geval zal de installer je schijf hebben geformatteerd. Maar de vraag is dan waarom die niet de volledige schijfcapaciteit heeft benut, want dat is standaard immers wel het geval. Zoek dat eerst eens uit.
  zondag 6 september 2009 @ 22:59:18 #3
106302 mustisuc
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72504674
Heb je niet per ongeluk een upgrade uitgevoerd?
pi_72504684
Topic kan dicht, had geprobeerd een aantal megatorrent's opnieuw aan te zetten (staan op met ext hdd), dat was me gelukt nadat het eerst fout was gegaan, maar ik was vergeten dat die in eerste instantie fout waren gegaan, nog niet verwijderd waren.

Topic kan dicht, bedankt riparius.
Enschede, onze stad! ons domein!
  zondag 6 september 2009 @ 23:00:57 #5
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_72504773
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_72519873
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:55 schreef Riparius het volgende:

[..]

Wat je beweert is onmogelijk. Je kunt een OS echt niet installeren op een ongeformatteerde schijf. In dit geval zal de installer je schijf hebben geformatteerd. Maar de vraag is dan waarom die niet de volledige schijfcapaciteit heeft benut, want dat is standaard immers wel het geval. Zoek dat eerst eens uit.
Je kunt windows prima installeren op een ongeformatteerde schijf, eventuele oude Windows en Program Files map worden in Windows.old gepleurd. Deze kun je dus al verwijderen om schijfruimte vrij te maken, als je ze op je C-schijf hebt staan.
pi_72519996
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef NekoKoneko het volgende:

[..]

Je kunt windows prima installeren op een ongeformatteerde schijf, eventuele oude Windows en Program Files map worden in Windows.old gepleurd. Deze kun je dus al verwijderen om schijfruimte vrij te maken, als je ze op je C-schijf hebt staan.
Eeuhm, als er oude windows bestanden op staan dan is die harde schijf toch al geformatteerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')