Wat je beweert is onmogelijk. Je kunt een OS echt niet installeren op een ongeformatteerde schijf. In dit geval zal de installer je schijf hebben geformatteerd. Maar de vraag is dan waarom die niet de volledige schijfcapaciteit heeft benut, want dat is standaard immers wel het geval. Zoek dat eerst eens uit.quote:Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef Lamzak_ het volgende:
De TT zegt het al..
Nu is die partitie (148gb) vol, omdat hij tijdens de install niet geformatteerd is. Hoe zorg ik ervoor dat ik hem alsnog kan formatteren, of iig dat ik de overige space weer kan gebruiken, zonder dat ik het hele zooitje opnieuw moet doen?
Je kunt windows prima installeren op een ongeformatteerde schijf, eventuele oude Windows en Program Files map worden in Windows.old gepleurd. Deze kun je dus al verwijderen om schijfruimte vrij te maken, als je ze op je C-schijf hebt staan.quote:Op zondag 6 september 2009 22:55 schreef Riparius het volgende:
[..]
Wat je beweert is onmogelijk. Je kunt een OS echt niet installeren op een ongeformatteerde schijf. In dit geval zal de installer je schijf hebben geformatteerd. Maar de vraag is dan waarom die niet de volledige schijfcapaciteit heeft benut, want dat is standaard immers wel het geval. Zoek dat eerst eens uit.
Eeuhm, als er oude windows bestanden op staan dan is die harde schijf toch al geformatteerd?quote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Je kunt windows prima installeren op een ongeformatteerde schijf, eventuele oude Windows en Program Files map worden in Windows.old gepleurd. Deze kun je dus al verwijderen om schijfruimte vrij te maken, als je ze op je C-schijf hebt staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |