ansich wel boeiender dan vrouwen voetbal.quote:Op zondag 6 september 2009 22:50 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die niet naar de WW II week van National Geographic kijken
Is er dan nog iets nieuws te zien over WW IIquote:Op zondag 6 september 2009 22:50 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die niet naar de WW II week van National Geographic kijken
Van 21.00 tot 22.00 was er de 1e aflevering van een goede serie met unieke ingekleurde beelden.quote:Op zondag 6 september 2009 22:59 schreef Adidah het volgende:
[..]
Is er dan nog iets nieuws te zien over WW II? Ik heb volgens mij alle veldslagen, secret weapons, verborgen bunkers, occulte sekten en concentratiekampen al gezien toen Discovery nog een goede programmering had.
Ja en danquote:
Goed verwoord.quote:Op zondag 6 september 2009 23:56 schreef nuldertien.net het volgende:
Ze heeft ook geen woord gezegd in de discussie. Eens maar nooit meer!
Het nieuwe wat ik heb geleerd deze week is de Sitzkrieg.quote:Op zondag 6 september 2009 22:59 schreef Adidah het volgende:
[..]
Is er dan nog iets nieuws te zien over WW II? Ik heb volgens mij alle veldslagen, secret weapons, verborgen bunkers, occulte sekten en concentratiekampen al gezien toen Discovery nog een goede programmering had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |