abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72577454
Toen ik 5 was gevallen in glas, daarbij bijna mijn polsslagader doorgesneden maar daar was ik me op dat moment niet zo bewust van. Pas toen ik het bloed zag ben ik huilend naar huis gerend.

En een keer bijna verdronken in zee, enge ervaring nu nog steeds niet zoveel behoefte meer om in zee te gaan.
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
pi_72577509
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

K-Hole is nou niet echt chill
Als je dat vindt dan heb je het nog nooit meegemaakt.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_72577544
Ooit een speklap in mijn keel blijven hangen, vreemd genoeg raakte ik niet in paniek maar ging ik met mijn vingers zo mijn slokdarm in.
pi_72577556
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:48 schreef Cahir het volgende:
Ooit een speklap in mijn keel blijven hangen, vreemd genoeg raakte ik niet in paniek maar ging ik met mijn vingers zo mijn slokdarm in.
Koelbloedig hoor
  woensdag 9 september 2009 @ 11:52:29 #55
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_72577649
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef leppeh het volgende:

[..]

Als je dat vindt dan heb je het nog nooit meegemaakt.
Oh ja, want iedereen ervaart de effecten van drugs hetzelfde
Een beetje spacen op keta vind ik wel leuk, maar het gevoel hebben dat je lichaam steeds naar beneden wordt getrokken en denken dat je niet meer kan ademen, nee dank je.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_72577791
Dat is geen hole, n00b.
pi_72578878
Kun je alleen een BDE krijgen bij iets plotselings?

Stel je voor dat je weet dat je zult worden vermoord in een gaskamer in een concentratiekamp. Wanneer krijg je dan die ervaring; zodra de deur op slot wordt gedaan en alle hoop is vervlogen of pas als je bijna dood bent.

Ik zou zeggen pas als je bijna dood bent. Maar bij dat verhaal van die man met een zwaard op een scooter lijkt er al eerder 'iets' te zijn, want de poster was niet bijna dood, hij dacht alleen dat hij dood zou gaan.

Iemand hier een antwoord op, eventueel uit het boek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop