Bijna,...quote:Op zondag 6 september 2009 21:11 schreef Anchor het volgende:
In principe kijk je op je jaarsalarisspecificatie en dan naar brutoloon loon voor loonheffing en loonheffing
TS heeft een te hoge VT?quote:Op zondag 6 september 2009 21:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Hoe bedoel je: terugbetalen van belasting?
Maar dan zie ik de link tussen de opmerking in de OP ('ik kan ¤12.000 verdienen) en het terugbetalen nog steeds nietquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 6 september 2009 21:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar dan zie ik de link tussen de opmerking in de OP ('ik kan ¤12.000 verdienen) en het terugbetalen nog steeds niet
O ja?quote:Op zondag 6 september 2009 21:17 schreef crossover het volgende:
Je mag toch iets van 12000 verdienen zonder dat je daar (veel) belasting over betaalt?
Hoe kom je daar nou weer bij? De belastingtarieven zijn makkelijk terug te vinden. Zie voor een overzicht deze site bijvoorbeeld:quote:Op zondag 6 september 2009 21:17 schreef crossover het volgende:
Je mag toch iets van 12000 verdienen zonder dat je daar (veel) belasting over betaalt?
Nee ook dat niet.. Ik werd gewaarschuwd door mijn broer, die dus over die grens was gekomen. Hij moest opeens veel terugbetalen aan de belasting. Is het dan iets met de loonheffingskorting waarmee je aan een limiet zit?quote:Op zondag 6 september 2009 21:26 schreef eleusis het volgende:
Misschien bedoelt TS dat hij niet zijn studiefinanciering wil mislopen?
Nee gelukkig nietquote:
LOl het wordt steeds heter onder de voeten bij TSquote:
Of bij een van de andere 100000 bedrijven die gebruiken maken van Beaufort van Raet voor hun salarisadministratie....quote:
Ik zou nog even navragen wat exact zijn probleem wasquote:Op zondag 6 september 2009 21:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee ook dat niet.. Ik werd gewaarschuwd door mijn broer, die dus over die grens was gekomen. Hij moest opeens veel terugbetalen aan de belasting. Is het dan iets met de loonheffingskorting waarmee je aan een limiet zit?
Klinkt inderdaad als de bekende klok en klepel.quote:Op zondag 6 september 2009 21:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zou nog even navragen wat exact zijn probleem was
Tja misschien welquote:Op zondag 6 september 2009 21:53 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als de bekende klok en klepel.
Is het nu begrijpelijk wat ik bedoel?quote:Naast je studiefinanciering mag je in 2009 ¤ 13.215,83 verdienen zonder dat dit gevolgen heeft voor je studiefinanciering. Het gaat om het verzamelinkomen of het belastbaar loon.
Zeker, dan is er niks aan de hand. Als je over dat bedrag heen gaat moet je een bepaald bedrag terugbetalen aan de Informatiebeheergroep, die vinden dat je dan minder geld nodig had als studiebeurs omdat je veel verdient.quote:Op maandag 7 september 2009 10:15 schreef crossover het volgende:
Ah, ik ben er uit. Het ging dus wel om de IB-Groep
Van de site:
[..]
Is het nu begrijpelijk wat ik bedoel?
Het gaat om het getal loon voor loonheffing, die tel je bij elkaar op. Nu is het wel zo dat ze bij de IB-groep naar je verzamelinkomen kijken, dus je loon minus eventuele aftrekposten.quote:Op maandag 7 september 2009 10:52 schreef crossover het volgende:
Dus het getal achter netto, en dan enkel het getal onder Betaling en niet het getal onder Inhouding. Duidelijk! Bedankt allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |