abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72496870
Stel je komt op 1 januari 2010 naar Nederland en krijgt op 1 mei 2010 een verblijfsvergunning en je trouwt op 1 januari 2013 met een Nederlandse.

Welke situatie gaat dan op:

A Per 1 mei 2013 kom je in aanmerking voor een Nederlands paspoort zonder je eigen paspoort op te geven?
B Per 1 mei 2015 kom je in aanmeriking voor een Nederlands paspoort maar je moet je eigen paspoort opgeven
C Per 1 mei 2015 kom je in aanmerking voor een Nederlands paspoort maar je hoeft je eigen paspoort niet op te geven
D Per 1 januari 2016 kom je in aanmerking voor een Nederlands paspoort en je hoeft je eigen paspoort niet op te geven

[ Bericht 0% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 06-09-2009 20:24:35 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 september 2009 @ 20:23:33 #2
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_72497196
2e of 3e afhankelijk van het land van herkomst volgens mij (de nederlandse staat kan niet eisen dat je je eigenlijke nationaliteit opgeeft)
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_72497245
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:23 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
2e of 3e afhankelijk van het land van herkomst volgens mij (de nederlandse staat kan niet eisen dat je je eigenlijke nationaliteit opgeeft)
Als je nationaliteit moet opgeven wacht je natuurlijk nog effe een half jaar en vraag je het dan aan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 september 2009 @ 20:31:11 #4
152894 Ex-Lekkerlander
pi_72497533
pi_72497963
quote:
Nederlandse en Engelse inderdaad
pi_72497983
Ik hoop:
E Per .....(datum)....kom je in aanmerking voor een Nederlands paspoort, mits je hebt kunnen aantonen volledig ingeburgerd te zijn, de Nederlandse taal volledig onder controle hebt én je bereidt bent je huidige paspoort door de versnipperaar te gooien en deze in te ruilen voor een NL paspoort.
pi_72498464
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:44 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik hoop:
E Per .....(datum)....kom je in aanmerking voor een Nederlands paspoort, mits je hebt kunnen aantonen volledig ingeburgerd te zijn, de Nederlandse taal volledig onder controle hebt én je bereidt bent je huidige paspoort door de versnipperaar te gooien en deze in te ruilen voor een NL paspoort.
Waarom zou je paspoort op moeten geven als je getrouwd bent met iemand uit een ander land?
  zondag 6 september 2009 @ 20:57:18 #8
152894 Ex-Lekkerlander
pi_72498556
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:44 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik hoop:
Er is nog geen Turk of Marokkaan (of Maxima) geweest die het oude paspoort heeft versnipperd
pi_72498612
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:57 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:

[..]

Er is nog geen Turk of Marokkaan (of Maxima) geweest die het oude paspoort heeft versnipperd
Turk moet gewoon zijn paspoort versnipperen als hij 5 jaar in Nederland woont en Nederlander wil worden en niet getrouwd is met een Nederlandse
  zondag 6 september 2009 @ 21:01:16 #10
152894 Ex-Lekkerlander
pi_72498763
  zondag 6 september 2009 @ 21:02:22 #11
152894 Ex-Lekkerlander
pi_72498818
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Turk moet gewoon zijn paspoort versnipperen als hij 5 jaar in Nederland woont en Nederlander wil worden en niet getrouwd is met een Nederlandse
Dat staat Turkije toch niet toe dat ze de Turkse nationaliteit opgeven?
pi_72498929
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:02 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:

[..]

Dat staat Turkije toch niet toe dat ze de Turkse nationaliteit opgeven?
Marokko niet, Turkije wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')