Als je nationaliteit moet opgeven wacht je natuurlijk nog effe een half jaar en vraag je het dan aanquote:Op zondag 6 september 2009 20:23 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
2e of 3e afhankelijk van het land van herkomst volgens mij (de nederlandse staat kan niet eisen dat je je eigenlijke nationaliteit opgeeft)
Nederlandse en Engelse inderdaadquote:Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Zelfs de koningin zou meerdere nationaliteiten bezitten
Waarom zou je paspoort op moeten geven als je getrouwd bent met iemand uit een ander land?quote:Op zondag 6 september 2009 20:44 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik hoop:
E Per .....(datum)....kom je in aanmerking voor een Nederlands paspoort, mits je hebt kunnen aantonen volledig ingeburgerd te zijn, de Nederlandse taal volledig onder controle hebt én je bereidt bent je huidige paspoort door de versnipperaar te gooien en deze in te ruilen voor een NL paspoort.
Er is nog geen Turk of Marokkaan (of Maxima) geweest die het oude paspoort heeft versnipperdquote:Op zondag 6 september 2009 20:44 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik hoop:
E Per .....(datum)....kom je in aanmerking voor een Nederlands paspoort, mits je hebt kunnen aantonen volledig ingeburgerd te zijn, de Nederlandse taal volledig onder controle hebt én je bereidt bent je huidige paspoort door de versnipperaar te gooien en deze in te ruilen voor een NL paspoort.
Turk moet gewoon zijn paspoort versnipperen als hij 5 jaar in Nederland woont en Nederlander wil worden en niet getrouwd is met een Nederlandsequote:Op zondag 6 september 2009 20:57 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Er is nog geen Turk of Marokkaan (of Maxima) geweest die het oude paspoort heeft versnipperd
Dat staat Turkije toch niet toe dat ze de Turkse nationaliteit opgeven?quote:Op zondag 6 september 2009 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Turk moet gewoon zijn paspoort versnipperen als hij 5 jaar in Nederland woont en Nederlander wil worden en niet getrouwd is met een Nederlandse
Marokko niet, Turkije welquote:Op zondag 6 september 2009 21:02 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Dat staat Turkije toch niet toe dat ze de Turkse nationaliteit opgeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |