SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt aan de persoonquote:Op zondag 6 september 2009 19:23 schreef musicfreakyme het volgende:
Dat is zó irritant!
Mn collega doet dat ook altijd, die kijkt alles via internet, films en series, en verklapt bij álles wat er gebeurd.
En dan roep ik nog "Niet verklappen!" Nee nee, maar het is heel grappig als dit en dat gebeurd...
maar het is wel een teringlijer, die collega!quote:Op zondag 6 september 2009 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat ligt aan de persoon
Ander verhaal toch
Hoezo - als het verloop van een serie/film verklapt wordt zonder dat je het zelf gezien hebt is het in beide gevallen toch irritant?quote:Op zondag 6 september 2009 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat ligt aan de persoon
Ander verhaal toch
Truequote:Op zondag 6 september 2009 19:29 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Hoezo - als het verloop van een serie/film verklapt wordt zonder dat je het zelf gezien hebt is het in beide gevallen toch irritant?
welke serie btw?quote:Op zondag 6 september 2009 19:21 schreef F04 het volgende:
Damn, zit ik net wat te googelen naar een serie die ik op het moment aan het bekijken ben, kom ik daar ineens een screenshot + tekst tegen waarbij de laatste episode verklapt word.
Stervende hoeren kankerspoilers!!!!!!!!
quote:Op zondag 6 september 2009 19:23 schreef EvanStone het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op zondag 6 september 2009 19:42 schreef Pakspul het volgende:
Hij pleegt toch zelfmoord aan einde van de serie ofzo? Of hij gaat dood? zoiets was het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hem voor z'n bek slaan.quote:Op zondag 6 september 2009 19:23 schreef musicfreakyme het volgende:
Dat is zó irritant!
Mn collega doet dat ook altijd, die kijkt alles via internet, films en series, en verklapt bij álles wat er gebeurd.
En dan roep ik nog "Niet verklappen!" Nee nee, maar het is heel grappig als dit en dat gebeurd...
scrubs = afgelopen toch?quote:Op zondag 6 september 2009 21:14 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb het vandaag nog met scrubs gehad
maar ik ben pas bij seizoen 2quote:
Je moet gewoon je collega's kennen als ze alles verklappen dan moet je zeggen dat je bent opgehouden met kijken aangezien ze het al hebben verneukt. Of gewoon doodzwijgen en gewoon doorkijken.quote:Op zondag 6 september 2009 21:29 schreef Henno het volgende:
Dat probleem had ik met Lost, aantal collega's die al episodes hadden gezien die ik nog moest bekijken, en maar hopen dat ze er niet over beginnen (en/of de oren dichthouden).
Uiteindelijk nog goed gekomen, kan niet wachten op het laatste seizoen.
Het beste is natuurlijk gewoon zo'n serie niet na 5 seizoenen gaan bekijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |