quote:Op zondag 6 september 2009 18:05 schreef Skunkkk het volgende:
Hoi
Ik zit al een flinke tijd thuis en dus ook heel vaak ruzie![]()
Heb in 2008 een opleiding ICT gevolgd op het Arcus maar dat beviel mij niet.
Hier ben ik mee gestopt en heb een tijdje in uitkering gezeten en tijdje gewerkt.
Nu was ik van plan dit jaar een opleiding Chauffeur Goederenvervoer te volgen
en heb daarvoor een haalbaarheidsonderzoek moeten maken.
Deze was bovengemiddeld en dus verder geen probleem.
Voor het gesprek met VTL (voor stage) en school moest ik wachten daar kreeg ik telefoon over.
Maar ze hebben NOG niet gebeld :S Morgen is 7 sept!!
Net zag ik ook op TV dat er super weinig stage/werkplekken zijn voor die opleiding.
Ik ben bang als ik weer een jaar thuiszit het niet goed gaat aflopen![]()
was ik morgen van planquote:Op zondag 6 september 2009 18:27 schreef brilkikker het volgende:
Zelf bellen om te vragen hoe de zaken ervoor staan, is geen optie?
het was weekend he toen ik mij pas realiseerde dat het zo dichtbij kwam.quote:Op maandag 7 september 2009 09:01 schreef Catch22- het volgende:
en waarom heb je dat niet als eerste gedaan ?
Dus je zit al een jaar thuis en pas in het LAATSTE weekend realiseer je je dat het nieuwe schooljaar wel erg dichtbij komt?quote:Op maandag 7 september 2009 09:13 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
het was weekend he toen ik mij pas realiseerde dat het zo dichtbij kwam.
het ging zo snelquote:Op maandag 7 september 2009 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dus je zit al een jaar thuis en pas in het LAATSTE weekend realiseer je je dat het nieuwe schooljaar wel erg dichtbij komt?
Is dit nou een troll?quote:Op maandag 7 september 2009 14:32 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
het ging zo snel![]()
![]()
en ja ik moet bekennen een oetkering is zo slecht nog niet![]()
nu moet ik er echt voor gaan werkenbest kut he
Jij gaat keihard falen dit schooljaar.quote:Op maandag 7 september 2009 14:32 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
het ging zo snel![]()
![]()
en ja ik moet bekennen een oetkering is zo slecht nog niet![]()
nu moet ik er echt voor gaan werkenbest kut he
het is maar 1 dag per week..quote:Op maandag 7 september 2009 19:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij gaat keihard falen dit schooljaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |