hij is een beetje domquote:Op zondag 6 september 2009 16:49 schreef teknomist het volgende:
Geen idee, maar op vakantie gaan terwijl je rood staat is eigenlijk niet slim.
Tis maar 4 dagen hoor, geen wereldreisquote:Op zondag 6 september 2009 19:32 schreef karr-1 het volgende:
Op vakantie terwijl je rood staat? Ik hoop dat je nog terug komt
Ik voorspel een toekomstige klant van programma's als "Geen cent te makken" en "Een dubbeltje op zijn kant" Als je op een dergelijke manier met geld omgaat zul je nog een hoop problemen krijgen in de toekomst.quote:Op zondag 6 september 2009 21:36 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Tis maar 4 dagen hoor, geen wereldreis![]()
Idd op vakantie gaan nu ik rood sta is niet zo slim maarja wat doe je eraan als je al een paar maanden terug geboekt hebt. Tis overigens mn enige 'vakantie' dit jaar: 4 daagjes stedentrip. Ja meer kan idd niet, omdat ik dit jaar nogal krap in de centen zat....ik heb verder ook geen vakantie gehad dit jaar dus ff eruit mag dan wel.
T was de bedoeling dat ik rond deze tijd weer IETSJES ruimer in het geld zou zitten, echter omstandigheden kunnen zich altijd voordoen.....
Maar ik ben zeker van plan om terug te komen: vliegtickets (retour) maanden terug al geboekt en in geval van nood is er altijd nog mn creditcard (), die ik dan vrees ik ook zeker ga gebruiken tijdens mn vakantie (sowieso praktischer aangezien met pin betalen in het buitenland vaak niet gaat) . En contant geld zal ik ook zeker meenemen ja. Mocht dat allemaal nog niet lukken heb ik altijd nog mn spaargeld
![]()
![]()
Zelfde limiet als in .nl is mijn ervaring in het buitenland. Werkt dus gewoon.quote:Op zondag 6 september 2009 16:45 schreef bulbjes het volgende:
Ik sta nogal rood momenteel en ga aankomende week naar het buitenland (Italie). Normaal gesproken kan ik in Nederland gewoon geld opnemen tot -1000 want dat is mijn limiet zeg maar.
Maar hoe zit dat in het buitenland? Kan ik daar ook gewoon tot mn limiet geld opnemen? Of kan ik helemaal niks meer opnemen en ook niet met pin betalen daar als ik rood sta?
wou ik ook net zeggen, tegelijk sparen en rood staan is echt letterlijk je geld de prullenbak ingooien! boek gewoon even wat over zodat je positief staat en gebruik je creditcard als je je spaarrekening niet al te veel wil plunderen.. wel meteen terugbetalen, anders heb je daar weer dikke rente over..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:13 schreef Rosbief het volgende:
Kun je niet wat geld van je spaarrekening overboeken? Rood staan kost sowieso meer dan de rente die je ontvangt op je spaargeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |