abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72489370
Ik sta nogal rood momenteel en ga aankomende week naar het buitenland (Italie). Normaal gesproken kan ik in Nederland gewoon geld opnemen tot -1000 want dat is mijn limiet zeg maar.
Maar hoe zit dat in het buitenland? Kan ik daar ook gewoon tot mn limiet geld opnemen? Of kan ik helemaal niks meer opnemen en ook niet met pin betalen daar als ik rood sta?
pi_72489508
Geen idee, maar op vakantie gaan terwijl je rood staat is eigenlijk niet slim.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_72489951
je kan gewoon tot je limiet opnemen, tenminst ik bij ing wel
pi_72489962
ja dat kan!!
"Nemo me impune lacesset"
pi_72489971
Bel je bank even, of kijk op de site?
  zondag 6 september 2009 @ 17:27:51 #6
112251 314
gimme pie!
pi_72490770
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:49 schreef teknomist het volgende:
Geen idee, maar op vakantie gaan terwijl je rood staat is eigenlijk niet slim.
hij is een beetje dom
pi_72490793
Waarom zou dat in het buitenland ineens niet kunnen?
  zondag 6 september 2009 @ 19:32:05 #8
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72494885
Op vakantie terwijl je rood staat? Ik hoop dat je nog terug komt
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_72495761
achterlijke kuttokkie, ik hoop dat je tot 50.000 euro in de schulden komt en dan gaat huilen in het programma 'Een dubbeltje op z'n kant', zodat wij jou allen kunnen uitlachen en belachelijk maken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 september 2009 @ 20:42:32 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72497919
Het was nog niet in je opgekomen om voor alle zekerheid maar hier te pinnen en geld mee te nemen?

Hm, misschien niet echt handig om je een oplossing te geven voor je zelfveroorzaakte probleem
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72500411
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:32 schreef karr-1 het volgende:
Op vakantie terwijl je rood staat? Ik hoop dat je nog terug komt
Tis maar 4 dagen hoor, geen wereldreis

Idd op vakantie gaan nu ik rood sta is niet zo slim maarja wat doe je eraan als je al een paar maanden terug geboekt hebt. Tis overigens mn enige 'vakantie' dit jaar: 4 daagjes stedentrip. Ja meer kan idd niet, omdat ik dit jaar nogal krap in de centen zat....ik heb verder ook geen vakantie gehad dit jaar dus ff eruit mag dan wel.
T was de bedoeling dat ik rond deze tijd weer IETSJES ruimer in het geld zou zitten, echter omstandigheden kunnen zich altijd voordoen.....

Maar ik ben zeker van plan om terug te komen: vliegtickets (retour) maanden terug al geboekt en in geval van nood is er altijd nog mn creditcard ( ), die ik dan vrees ik ook zeker ga gebruiken tijdens mn vakantie (sowieso praktischer aangezien met pin betalen in het buitenland vaak niet gaat) . En contant geld zal ik ook zeker meenemen ja. Mocht dat allemaal nog niet lukken heb ik altijd nog mn spaargeld
pi_72501907
In België in elk geval geen probleem.

Been there, done that.
  zondag 6 september 2009 @ 22:25:56 #13
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72502794
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:36 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Tis maar 4 dagen hoor, geen wereldreis

Idd op vakantie gaan nu ik rood sta is niet zo slim maarja wat doe je eraan als je al een paar maanden terug geboekt hebt. Tis overigens mn enige 'vakantie' dit jaar: 4 daagjes stedentrip. Ja meer kan idd niet, omdat ik dit jaar nogal krap in de centen zat....ik heb verder ook geen vakantie gehad dit jaar dus ff eruit mag dan wel.
T was de bedoeling dat ik rond deze tijd weer IETSJES ruimer in het geld zou zitten, echter omstandigheden kunnen zich altijd voordoen.....

Maar ik ben zeker van plan om terug te komen: vliegtickets (retour) maanden terug al geboekt en in geval van nood is er altijd nog mn creditcard ( ), die ik dan vrees ik ook zeker ga gebruiken tijdens mn vakantie (sowieso praktischer aangezien met pin betalen in het buitenland vaak niet gaat) . En contant geld zal ik ook zeker meenemen ja. Mocht dat allemaal nog niet lukken heb ik altijd nog mn spaargeld
Ik voorspel een toekomstige klant van programma's als "Geen cent te makken" en "Een dubbeltje op zijn kant" Als je op een dergelijke manier met geld omgaat zul je nog een hoop problemen krijgen in de toekomst.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 10 september 2009 @ 20:51:58 #14
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_72624425
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:45 schreef bulbjes het volgende:
Ik sta nogal rood momenteel en ga aankomende week naar het buitenland (Italie). Normaal gesproken kan ik in Nederland gewoon geld opnemen tot -1000 want dat is mijn limiet zeg maar.
Maar hoe zit dat in het buitenland? Kan ik daar ook gewoon tot mn limiet geld opnemen? Of kan ik helemaal niks meer opnemen en ook niet met pin betalen daar als ik rood sta?
Zelfde limiet als in .nl is mijn ervaring in het buitenland. Werkt dus gewoon.

Wel zou ik voor de zekerheid een visa-card oid meenemen
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:13:23 #15
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_72625241
Kun je niet wat geld van je spaarrekening overboeken? Rood staan kost sowieso meer dan de rente die je ontvangt op je spaargeld.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_72627011
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:13 schreef Rosbief het volgende:
Kun je niet wat geld van je spaarrekening overboeken? Rood staan kost sowieso meer dan de rente die je ontvangt op je spaargeld.
wou ik ook net zeggen, tegelijk sparen en rood staan is echt letterlijk je geld de prullenbak ingooien! boek gewoon even wat over zodat je positief staat en gebruik je creditcard als je je spaarrekening niet al te veel wil plunderen.. wel meteen terugbetalen, anders heb je daar weer dikke rente over..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')