quote:
Op zondag 6 september 2009 16:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:[..]
Goed, ik begrijp je punt
Maar het lijkt me toch wel dat je als getrouwde volwassenen je huwelijk niet hoort te beëindigen vanwege een reclame
Ik vraag me af of mensen die dat als de laatste druppel beschouwen eigenlijk wel het doorzettingsvermogen en de emotionele stabiliteit bezitten die nodig zijn voor een huwelijk. Hulde aan je ouders trouwens

En begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat mensen horen te vechten voor hun huwelijk zolang er nog hoop is. Maar
voor mensen die zich door een billboard laten overhalen tot een scheiding is er denk ik sowieso geen hoop meer
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens.

Goed punt.
quote:
Maar ik ben met je eens dat het geen prettige reclame is. Het huidige economische systeem heeft zo zijn nadelen, het gebrek aan een moraal en geweten is daar een van.
Dat is dan ook wat me het meest dwars zit, denk ik. In dat opzicht is dit namelijk geen losstaand incident maar slechts een van duizenden 'incidenten' waarbij bedrijven zonder schaamte inspringen op wat vroeger
persoonlijke problemen/zaken/aangelegenheden waren.
Ik heb in principe geen problemen met scheiding, maar als het op dit soort momenten wordt aangespoort door een commercieel bedrijf, vind ik het naar.
Ik heb geen problemen met kinderen die hun seksualtieit ontwikkelen maar 'stuur een stripact in en win concertkaartjes' , 'stuur lekkere fotos van jezelf in en win een vakantie' , 'geef aan waarom je haar verdient en win de hoer' op kinder/jongerenzender TMF vind ik naar.
Ik heb
geen wel problemen met vreemdgaan, maar Second Love maakt iets wat naar is nog naarder.
Etcetera.