Zoals jullie allemaal weten is vandaag mijn verjaardag! En om dat te vieren gaf ik gisteren natuurlijk een te chill feest. Alles ging goed de vibe zat er in enzo. Terwijl ik als echte man de bbq regelde buiten, zaten de bitches ( 2 meisjes

) en de boys binnen aan de drank. Als echte die hard feestbeesten gingen we nog uit die avond.
MAAAAARRRR!!!! ( en nou komt het )
Terwijl iedereen zijn BVO'tje ( bier voor onderweg ) pakt en zijn jassen en tassen. Ga ik zoeken naar de sleutel van mijn fiets en van het huis. KAN IK EM GODVERDOMME NIET VINDEN!!!! Dus ik overal zoeken enzo, nergens. Dus ik stamp naar boven naar me ouders. HEY KUT HOER!!! EN NU GA JE HEEL SNEL OPSTAAN EN MIJN SLEUTEL ZOEKEN!!
Ik en mijn moeder zoeken en zoeken en zoeken. maar niks. Ineenkeer hoor ik mijn moeder mij roepen, Steven Seagal! Dus ik stamp de trap op om door het raam te zien hoe een van de jongens in de achtertuin in mijn oma's bloembak zit te pissen. Ik blijf koel zoals een echte baas dat is. "Moeder ik zal dat wel regelen, eerst even de sleutel zoeken".
Mijn moeder heeft geen MBO gedaan dus die kwam met het idee om de reservesleutel te pakken. ( wist ik veel dat ik die had ). Dus wij alles regelen ik sleutel mee, deuren op slot naar me vrienden toe die buiten stonden te wachten.
Ik loop naar die pisser toe en zeg, "stond jij nou GVD in mijn tuin te pissen". Waarop hij reageert met de zin: " Hey ik heb hier nog een stel sleutels liggen in mijn jas, van wie zijn die?" ( met zijn onnozele kut kop ).
Ik ga geen ruzie maken want ik heb geen zin om de botten die ik breek weer op te ruimen, ik wil gewoon uit.
Klacht: Mensen die op feesten altijd te ver gaan en zich niet kunnen beheersen