numero uno
wie gaat het echt volgen?
ik bedoel dus niet...."af en toe een kijken hoe het er mee zit" maar het echt volgen ala "BB-junkies"??
numero uuuhm twee (?)
Denk je dat *iemand* het echt zal gaan volgen (behalve de families van de slachtoffers in de bus zelf)
nummer 3
denk je dat de bus het wel al die tijd uit gaat houden? MAW Zal deze serie voortijdig worden "gecanceled" ?
mijn eigen antwoorden
nee
nee
nee
Nee
Nee
Nee
Ik heb even de kijkcijfers van het programma bekeken. En zo te zien zullen er meer mensen het met me eens zijn.
quote:
op 02-08-2000 om 06:01 PM schreef Lummel het volgende:
Mijn antwoorden,
Nee
Nee
Nee
Mee eens
quote:
op 02-07-2000 om 09:57 PM schreef Cairon het volgende: simpele vraagnumero uno
wie gaat het echt volgen?
ik bedoel dus niet...."af en toe een kijken hoe het er mee zit" maar het echt volgen ala "BB-junkies"??numero uuuhm twee (?)
Denk je dat *iemand* het echt zal gaan volgen (behalve de families van de slachtoffers in de bus zelf)nummer 3
denk je dat de bus het wel al die tijd uit gaat houden? MAW Zal deze serie voortijdig worden "gecanceled" ?mijn eigen antwoorden
nee
nee
nee
Op vraag 1: Ja, zal het wel moeten volgen want is geen flikker op de TV elke avond (Op South Park en Buffy the Vampire slayer na.) Maar zal het volgen tot:
A. Ik mijn heerlijke kabelmodempje EINDELIJK heb van CASTEL.
B. Big Brother lekker weer begint. (U weet wel, het origineel, niet de rip-off.)
Vraag 2. Ja, ik denk dat iedereen zich als vraag 1 gaat gedragen, tot ze kabelmodem hebben of Big Brother weer begint. (U weet wel, het origineel, niet de rip-off.)
Vraag 3. Ja, denk dat ze wel moeten, om de eer hoog te houden. Maar misschien dat ze die bus uit hysterie de plomp in rijden.
Grtz,
Meerhoerman.... geeft graag toelichting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |