abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2000 @ 21:57:00 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_247584

simpele vraag

numero uno
wie gaat het echt volgen?
ik bedoel dus niet...."af en toe een kijken hoe het er mee zit" maar het echt volgen ala "BB-junkies"??

numero uuuhm twee (?)
Denk je dat *iemand* het echt zal gaan volgen (behalve de families van de slachtoffers in de bus zelf)

nummer 3
denk je dat de bus het wel al die tijd uit gaat houden? MAW Zal deze serie voortijdig worden "gecanceled" ?

mijn eigen antwoorden
nee
nee
nee

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 8 februari 2000 @ 11:12:00 #2
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_247585
Mijn antwoorden:

Nee
Nee
Nee

Ik heb even de kijkcijfers van het programma bekeken. En zo te zien zullen er meer mensen het met me eens zijn.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  dinsdag 8 februari 2000 @ 12:12:00 #3
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_247586
mijn antwoorden
nee, over m'n lijk
ben bang van wel
ben bang van niet
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_247587
Ik persoonlijk vindt die voorrondes geen fl*kk*r aan maar ik denk dat ik het uiteindelijke programma wel een kans geef.
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe ze van BB geleerd hebben. Maar ja we zullen zien, vanaf maandag (zondag zit ik in de trein) ben ik in ieder geval een trouwe kijker voor 1 week en daarna zie ik we verder!
Loose all time, Love your mind, Free your soul
pi_247588
Mijn antwoorden,
Nee
Nee
Nee

pi_247589
quote:
op 02-08-2000 om 06:01 PM schreef Lummel het volgende:
Mijn antwoorden,
Nee
Nee
Nee

Mee eens

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_247590
Nee
Ja
nee
pi_247591
quote:
op 02-07-2000 om 09:57 PM schreef Cairon het volgende: simpele vraag

numero uno
wie gaat het echt volgen?
ik bedoel dus niet...."af en toe een kijken hoe het er mee zit" maar het echt volgen ala "BB-junkies"??

numero uuuhm twee (?)
Denk je dat *iemand* het echt zal gaan volgen (behalve de families van de slachtoffers in de bus zelf)

nummer 3
denk je dat de bus het wel al die tijd uit gaat houden? MAW Zal deze serie voortijdig worden "gecanceled" ?

mijn eigen antwoorden
nee
nee
nee

Op vraag 1: Ja, zal het wel moeten volgen want is geen flikker op de TV elke avond (Op South Park en Buffy the Vampire slayer na.) Maar zal het volgen tot:

A. Ik mijn heerlijke kabelmodempje EINDELIJK heb van CASTEL.
B. Big Brother lekker weer begint. (U weet wel, het origineel, niet de rip-off.)

Vraag 2. Ja, ik denk dat iedereen zich als vraag 1 gaat gedragen, tot ze kabelmodem hebben of Big Brother weer begint. (U weet wel, het origineel, niet de rip-off.)

Vraag 3. Ja, denk dat ze wel moeten, om de eer hoog te houden. Maar misschien dat ze die bus uit hysterie de plomp in rijden.

Grtz,

Meerhoerman.... geeft graag toelichting.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')