Je hebt gelijk, dat had een stuk makkelijker geweest alleen ben ik mijn boormachine kwijtquote:Op zondag 16 januari 2011 10:02 schreef zeeeend het volgende:
investeer in een
[ afbeelding ]
wat roeren betreft
Dunner, maar werkt perfect.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:11 schreef philos31 het volgende:
Die wallperfect verf heb ik idd gezien maar vond het wel erg prijzig, geloog 59 euro voor 10 liter.
Is die verf ook zo dun als joghurt?
Dan moet je geen Ferm kopen ,maar een Festool nemen .quote:Op zondag 16 januari 2011 10:19 schreef philos31 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat had een stuk makkelijker geweest alleen ben ik mijn boormachine kwijtWaarschijnlijk uitgeleend en nooit meer terug gekregen en met mijn batterij boormachine gaat dat roeren niet...
Zou die muurverf wat zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:19 schreef BuupWerk het volgende:
Gamma heeft nu een aanbieding ! Gezien ?
Nee ,zo'n Wagner comprimeert de verf ,en jou verfspuit met compressor is of een zwaartekracht pistool (bovenbeker of een vacuum(onder)beker .quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:56 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Ik heb een verfspuit bij m'n compressor. Zou dat ook werken voor het spuiten voor latex? En is het resultaat (bij gelijk gebruik) dan vergelijkbaar als met zo'n Wagner verfspuit?
verkapt kijk mij een Big Spender zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:33 schreef tie-rep het volgende:
Mede door dit topic ook maar een Wagner machine gekocht
Nog geen ervaring, maar dat verandert komende weken
Machine is een project 115.
Bij de demo vertelde de demo-meneer het verschil tussen deze machine en die machines met verfbeker aan pistool: hogere druk met kleinere hoeveelheid materiaal in tegenstelling tot de besproken machines (lagere druk met iets meer materiaaltoevoer)
Heeft echter ook zijn prijs (ongeveer dubbele aanschafprijs)
[ afbeelding ]
Ik heb het wel overwogen, maar uiteindelijk niet gedaan omdat je dan wel heeeeeel veel moet afplakken,quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef BuupWerk het volgende:
Heeft iemand wel eens ze kozijnen gedaan met een wagner ?? Ben heel benieuwd...wij zitten dr namenlijk over te twijfelen...
Willekeurige praxis eigen merk verf werkt ook.quote:Iemand enig idee of de wagner verf nu ergens in de aanbieding is ??
Vraag 2 moet je het plafond in 1 keer doen of in 2 keer ? dus horizontaal en vertikaal of maar 1 kant op en klaar ??
Je spuit in de regel een volle kruislaag overlappendquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef BuupWerk het volgende:
Iemand enig idee of de wagner verf nu ergens in de aanbieding is ??
Vraag 2 moet je het plafond in 1 keer doen of in 2 keer ? dus horizontaal en vertikaal of maar 1 kant op en klaar ??
Koop een goede rollerquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef 330d het volgende:
Toch maar een in dit topic de wagner bezitters om advies te vragen.
Ik heb ook de 665 aangeschaft met spuitlans. In eerste instantie heb ik de lansgebruikt, maar deze was super zwaar en kreeg ik nekpijn. Resultaat was strepen, banen, vlekken. Nog erger dan met de roller die ik in eerste instantie had gebruikt.
Toen heb ik de lans maar afgehaald en met de trap gedeelte voor gedeelte gedaan. in de hoek beginnen vanuit de raam kant zo naar binnen. Resultaat was beter maar nog zag ik onregelmatige vlekken her en der.
De 3e keer heb ik kruislagen gedaan, resultaat was weer iets beter, maar ja nog steeds vlekken
Toen was de verf op (flexa met 15% water gemengd) en ging naar gamma om te halen. Zegt de verkoper dat het aan de verf lag en niet op de manier hoe ik het spoot. Dus heb ik een emmer wagner kant en klare verf gehaald. Wat mij opviel thuis was dat de verf dunner was dan mijn mix. Dus vol vertrouwen dacht ik nu moet het echt wel lukken.
Dit keer heb ik gewoon 1 laag gedaan vanuit raamkant naar binnen toe en steeds opschuiven naar rechts
--RAAM--
↓↓↓ ↓↓↓
↓↓↓ ↓↓↓
↓↓↓ ↓↓↓
Maar ik zie weer overal vlekken, ok moet nog drogen nu maar ik vrees dat het weer een mislukte poging word. Wel moet ik zeggen dat ik heel vaak de spuitmond moest controleren of er verf uitkwam, doordat ik dicht bij plafond zat was deze vaak verstopt.
Enige wat ik me kan bedenken is de snelheid, ik moet misschien langzamer spuiten, iemand nog tips?
Heb er 3 jaar geleden bijna mn hele huis mee geverfd. De resultaten zijn niet zo goed als met een professionele spuiter (in mn vorige woning laten doen) maar ook echt niet slecht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef zwarteweduwe het volgende:
Schop omhoog.
Zocht een topic hierover want Gamma heeft aanstaande zaterdag weer zo'n aanbieding met twee emmers latex en een "gratis" verfspuit.
Ben wel erg aan het twijfelen, gezien de gemengde reacties hier.
Nog meer ervaringsdeskundigen, inmiddels?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |