- Het ligt een beetje aan je muur,quote:Op zondag 6 september 2009 10:27 schreef DJ_Enrique het volgende:
Bedankt voor je reactie Soohr!
Nog wat vraagjes:
- Moet je inderdaad eerst horizontaal en daarna verticaal spuiten ?
- Dekt het na 1 keer spuiten ?
- Heb je budget verf of dure verf gebruikt ?
- Heb je veel nevel ? Neem aan dat je de vloeren wel moet bedekken, heb zwarte tegelvloer...
Alvast bedankt voor de tips
Heb je hem nou uiteindelijk nog gebruikt? Ben van plan er ook 1 te kopen maar ben benieuwd naar meer ervaringen..quote:Op zondag 6 september 2009 09:54 schreef DJ_Enrique het volgende:
Hallo,
Zit te denken om dit apparaat aan te schaffen om mijn spachtelputz te spuiten met muurverf.
Op hun site gaat het wel erg makkelijk in het demofilmpje, ik geloof er niks van
Waar het mij vooral om gaat, is dat het eindresultaat geheel streeploos is. Vaak zie je als je veel lichtinval hebt in je woonkamer, strepen van boven naar beneden.
Wie heeft er ervaring met dit apparaat en welke muurverf heb je gebruikt ?
[ afbeelding ]
Hier kan je de video checken!
http://www.wagner-group.n(...)e,310210,237074.html
mja, tis ff onder de knie krijgen maar dan gaat het een stuk sneller dan met een rollerquote:Op zondag 27 december 2009 17:00 schreef DJ_Enrique het volgende:
Nee, nog steeds niet gekocht/gebruikt... Geen tijd!
Zijn er nog andere mensen met ervaring met deze Wagner ?
1 tip, goed je verf verdunnen, liever te dun dan te dikquote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef DJ_Enrique het volgende:
Nou de kogel is door de kerk. Heb er een aangeschaft.
Ik ga het hele huis opnieuw spuiten, het zijn allemaal spachtelputz muren.
Heb goedkope latex gekocht voor de eerste laag, daarna met duurdere verf nog een keer.
Ben echt benieuwd hoe het gaat werken.
Nu moet ik alleen nog gaan starten...
Review please ? (als het ooit zo ver komtquote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef DJ_Enrique het volgende:
Nou de kogel is door de kerk. Heb er een aangeschaft.
Ik ga het hele huis opnieuw spuiten, het zijn allemaal spachtelputz muren.
Heb goedkope latex gekocht voor de eerste laag, daarna met duurdere verf nog een keer.
Ben echt benieuwd hoe het gaat werken.
Nu moet ik alleen nog gaan starten...
quote:Beste Lezers
Enkele belangerijke tips voor het verwerken van Latex met de Wall Perfect W 665 zijn verdun de latex niet meer dan 10% houd een vuistdikke afstand tot het te spuiten object en zorg dat de turbine door hem aan te ztten voorverwarmd is.
Dit heeft als gevolg dat je een fijnere vernevelling krijgt en de verf cq Latex een mooiere vloeiing tot het gevolg heeft.Breng een dunne laag aan dit is beter dan een dikke laag.
Warme verf kun je makkelijker verwerken dan koude verf.
Dan heb je ook minder verdunning nodig .
Een alkydhars verf of terwijl een terpentine gedragen verf altijd verdunnen met wasbenzine en schoonmaken met wasbenzine.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |