Ja, mijne dus niet meerquote:Op zondag 6 september 2009 04:02 schreef trovey het volgende:
Ik heb blote voeten maar die zijn (redelijk) warm, nog wel
Jaquote:Op zondag 6 september 2009 04:06 schreef trovey het volgende:
En dan ik zeker met koude voeten zitten
Nee dank je...kan ik ze weer opwarmen aan ofquote:
Leg ik mijn voeten even in mijn schoot, kleermakerzit....quote:Op zondag 6 september 2009 04:11 schreef Drinky het volgende:
zijn ze dan niet onwikkeld om je schoot op te warmen, klinkt logischer
Duurt het nog een hele tijd voordat je voeten warm zijn...als ze al warm wordenquote:
Hoi Herfstquote:
quote:Op zondag 6 september 2009 12:15 schreef tactician het volgende:
De meest kansloze topics worden snachts geopend
Allez?quote:Op zondag 6 september 2009 12:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Het was vannacht heulemaal niet koud.
Ja...als ik ze kan vindenquote:Op zondag 6 september 2009 12:03 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vind deze mooier:
[ afbeelding ]
Ach...iedereen zijn hobby...we zouden denk ik verbaasd zijn als we wisten waar iedereen op het forum elders rondhangt als ze niet op FOK! zitten (incl.mijzelfquote:
Your point beingquote:
In een vieze badkamer op de grond gaan liggen met een bebloed shirt, raar uit mijn ogen kijken en m'n mond open houden, handen van de grond en een pistool op de grond leggenquote:Op zondag 6 september 2009 17:36 schreef Sackboy het volgende:
De enige permanente oplossing:
[ afbeelding ]
Nee, je voeten eraf schieten.quote:Op zondag 6 september 2009 17:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
In een vieze badkamer op de grond gaan liggen met een bebloed shirt, raar uit mijn ogen kijken en m'n mond open houden, handen van de grond en een pistool op de grond leggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |